هیات مدیره بیمه رازی "فرهاد خالقی" را جایگزین "یونس مظلومی" کرد

کدخبر: 2084900

فرهاد خالقی،سرپرست جدید بیمه رازی ابراز امیدواری کرد که با حمایت موثر سهامداران و اهتمام ویژه کارکنان بیمه رازی، بیمه رازی در مسیر تعالی و پیشرفت گام بردارد.

به گزارش «نسیم آنلاین» هیات مدیره بیمه رازی ، فرهاد خالقی را به عنوان سرپرست بیمه رازی به عنوان جایگزین یونس مظلومی برگزید.

در مراسمی که عصر شنبه ٩ بهمن با حضور اعضای هیات مدیره، نمایندگان سهامداران ، مدیران و کارکنان بیمه رازی برگزار شد، بهمن یزدخواستی ، رئیس هیات مدیره بیمه رازی طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل پیشین، به سوابق فرهاد خالقی از سال ٨٦ تاکنون در بیمه رازی پرداخت و گفت:خالقی از مدیران پیش کسوت بیمه است که طی ٩ سال اخیر در بیمه رازی مسئولیت هایی مانند معاون تحقیق و توسعه، مدیریت خسارت های جرحی و قائم مقام بیمه رازی را برعهده داشته ا ست.

فرهاد خالقی،سرپرست جدید بیمه رازی هم طی سخنانی با تاکید بر تلاش به منظور افزایش سهم بازار بیمه رازی و افزایش سرمایه با توجه به تاکید بیمه مرکزی ، تغییر ترکیب پرتفوی، اصلاح نظام پرداخت ، جوان گرایی و ضرورت کادرسازی و توانمندسازی کارکنان ابراز امیدواری کرد که با حمایت موثر سهامداران و اهتمام ویژه کارکنان بیمه رازی، بیمه رازی در مسیر تعالی و پیشرفت گام بردارد.

ارسال نظر: