پخش زنده اختتامیه تئاتر فجر از شبکه چهار سیما

کدخبر: 2084824

اختتامیه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از شبکه چهار سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نیما دهقان تهیه کننده برنامه در گفتگو با روابط عمومی شبکه چهار سیما گفت: مراسم اختتامیه سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر 12 بهمن از ساعت 6:30 تا 10 شب برگزار می شود و در فواصل زمانی بین برنامه های شبکه چهار، این مراسم را به صورت زنده و مستقیم از محل برگزاری مراسم اختتامیه پوشش می دهیم.

دهقان گفت: از یکشنبه سوم بهمن هرشب از محل برگزاری این جشنواره در تئاتر شهر به بیان و بررسی رویدادهای خبری،کیفی و کمی جشنواره امسال با اجرای اتابک نادری پرداخته ایم و در برنامه امشب میزبان دکتر سعید اسدی دبیر جشنواره خواهیم بود و با وی در رابطه با سیاست های جشنواره گفتگو خواهیم کرد.همچنین در بخش دیگری از برنامه میزبان دو کارگردان تئاتر از شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: جشنواره تئاتر دو بخش اختتامیه دارد و بخش اول آن جمعه 8 بهمن برگزارشد و برگزیدگان بخشهای جنبی شامل مسابقه‌های نمایشنامه‌نویسی، عکس، پوستر و هویت بصری، پژوهش و گروه‌های نمایشی در حوزه توان‌بخشی معرفی شدندکه بخش هایی از این مراسم به همراه گفتگو با برگزیدگان جشنوراه در قالب گزارش در برنامه امشب پخش می شود.

شبکه چهارسیما تا پایان برگزاری جشنواره تئاتر فجر هر شب ساعت 22 ازمحل برگزاری جشنواره به صورت زنده جشنواره تئاتر فجر را پوشش می دهد.

ارسال نظر: