معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران:

مشکل تهران تنها ساختمان‌های ناایمن اداری و تجاری‌اش نیست

کدخبر: 2084076

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت بازنگری برخی طرح‌های شهر از جمله بخش نامه حذف پارکینگ اظهار داشت: رسیدگی به حادثه پلاسکو را باید کالبد شکافی کنیم کوچه پس کوچه‌های تهران پر از ماشین است در هنگام حادثه چه کسی می تواند امدادرسانی کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عباس جدیدی معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران در جریان سیصد و بیست و دومین با اشاره به بررسی همه جانبه حادثه پلاسکو و شرایط امداد و نجات اظهار داشت: به طور قطع این حادثه می تواند درس های بسیاری را به ما بیاموزد تا بتوانیم در شرایط بحرانی بهترین راه حل ها را بکار بریم. اما انچه در این مدت صحبت از آن میشود شرایط ساختمان های مشابه اداری وتجاری مانند پلاسکو است این در حالی است کهتصمیم گیری ها ابادی بای بهتر شدن همه شهر تهران باشد. این مشکلات محصول سالها عدم رعایت نکات ایمنی و ساخت و ساز مناسب با شرایط تهران است.

وی افزود: نکته ای که نباید از آن غافل بود عدم دسترسی به محل حادثه و حتی نحوه امدارسانی وسایل و تجهیزات در این حادثه است که این خود یک بحرانبرای شهر تهران است. تهران هیچ جایش قابل دسترس نیست از همه بدتر کمبود پارکینگ و وجود بخش نامه حذف پارکینگ موجب شده تمام کوچه پس کوچه های این شهر پارکینگ باشد. اگر حادثه ای رخ دهد دسترسی به محلات با چه امکاناتی مهیا است.

وی در ادامه اظهار داشت: اینقدر آتش نشانان را با تصمیمات غیر منطقی به دل آتش نفرستیم.

ارسال نظر: