تیم‌های فیروز کریمی باهوش بازی می‌کنند

منصوریان: هر وقت سجاد با استقلال قرارداد بست، حرفش را می‌زنیم

کدخبر: 2083929

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هر وقت سجاد آمد و با استقلال قرارداد بست، حرفش را می‌زنیم. نمی‌توانیم هر روز از خواب بیدار شویم و بگوییم سجاد در راه است.

سرمربی استقلال می گوید تیمش از بازی رفت مقابل صنعت نفت آبادان تجربه به دست آورده است.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

صحبت اولیه؟ پیش از هر چیز لازم است شهادت هموطنان عزیزمان، خصوصا آتش‌نشانان عزیز و فداکارمان که برای نجات جان افراد حاضر در مجتمع پلاسکو از جان خودشان هم گذشتند. بارها گفته‌ام به جای کلمه آتش‌نشان باید از کلمه جانفشان استفاده کرد.

ارزیابی از بازی؟ اگر بخواهم درباره شهرهای فوتبالی ایران صحبت کنم، اول از آبادان و دوم از انزلی یاد می‌کنم. مردم آبادان با فوتبال زندگی می‌کنند و شعار آبادان برزیلته همیشه همراه آن‌هاست. حساسیت بازی فردا بسیار زیاد است. من بعد از سال ۸۶ به این شهر برمی‌گردم. آن زمان بازیکن و کاپیتان استقلال بودم و الان در سمت سرمربی به آبادان برمی‌گردم. در صنعت نفت مربی جدیدی روی نیمکت نشسته و تفکرات جدیدی با خود آورده است. تیم‌های فیروز کریمی اعتقاد به فوتبال بازی کردن دارند و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارند و تیم‌هایش باهوش بازی می‌کنند.

توانایی های صنعت نفت؟ ممکن است فردا صنعت نفت در خانه بازی کند اما معلوم نیست نتیجه چه می‌شود. همان طور که دیدید ما در بازی رفت میزبان بودیم و یک بر صفر نیز از حریف جلو افتادیم اما زمانی که فکر می‌کردیم بازی تمام شده است، در عرض سه دقیقه نتیجه بازی عوض شد. همانند بایرن مونیخ که در فینال لیگ قهرمانان در عرض دو دقیقه قهرمانی را تقدیم منچستر کرد. دیگر نباید بگذاریم که تنبیه شویم زیرا در دیدار رفت به اندازه کافی توسط آبادانی‌ها تنبیه شدیم.

خریدهای جدید؟ برای بازی فردا هرایر مگویان را در اختیار نداریم و جپاروف و تیموریان هم در این دیدار حضور نخواهند داشت. هدف ما این است که ابتدا جپاروف را با فوتبال ایران آشنا کرده و سپس به او بازی بدهیم. اگر آندرانیک تیموریان هم 48 ساعت زودتر کارش انجام می‌شد، شاید به این بازی می‌رسید، اما کار با او را در تهران آغاز خواهیم کرد.

زمین تمرینی؟ ما در زمین خوبی تمرین نمی‌کنیم و هر وقت به کمپ می‌رویم یکی دو تا مصدوم قطع به یقین داریم. چند هفته‌ای را در زمین آزادی تمرین کردیم ولی کلاً زمین تمرینی ما خوب نیست. به طور مثال یعقوب کریمی 2 روز پیش از ناحیه مچ پا آسیب دید و نتوانست کار کند.

نقل و انتقالات؟ ما تغییرات زیادی نداشتیم، 2-3 بازیکن مدنظرمان بود که آنها را خریدیم. شرایط به شکلی نبود که همه بازیکنان مدنظرمان را بگیریم چون اول فصل تغییرات زیادی داشتیم و اگر می‌خواستیم دوباره تغییرات بدهیم نیاز به زمان بسیار زیادی بود به همین دلیل 2 بازیکن باتجربه را جذب کردیم. موضوع این است که ما جای تنبیه شدن بیشتری نداریم، ما باید نسبت به زمانی که در اختیار داریم خریدهایمان را آماده کنیم و اعتقاد دارم شرایط جدول به شکلی است که هنوز هم می‌توانیم به صورت کامل به بالای جدول دیدگاه داشته باشیم.

شهباززاده؟ هر وقت سجاد آمد و با استقلال قرارداد بست، حرفش را می‌زنیم. نمی‌توانیم هر روز از خواب بیدار شویم و بگوییم سجاد در راه است. اگر سه بازیکن تاثیرگذار لیگ را بخواهیم نام ببریم قطعا یکی از آن‌ها کاوه رضایی است. از لحاظ فنی کاملا از او راضی هستیم. او تیم ما را از پایین به بالا می‌برد. علاوه بر کاوه، علی قربانی، بهنام برزای و محسن کریمی را داریم. خوشحالم که برزای صبر کرد و خودش را به ما تحمیل کرد. این نشان می‌دهد که او میدان جنگ را ترک نکرد و آنقدر مبارزه کرد تا به ترکیب راه یافت.

ارسال نظر: