دادستان کل کشور:

استقرار شعبه خاص برای پیگیری مسائل قضایی حادثه پلاسکو/ امیدواریم از این حادثه عبرت گرفته شود

کدخبر: 2083928

دادستان کل کشور در محل حادثه پلاسکو، از استقرار شعبه ویژه حقوقی در پلاسکو خبر داد و گفت: استانداری‌ها و شهرداری‌ها از چنین فجایعی باید جلوگیری کنند و شهرداری‌ها موظفند از وقوع چنین خسارت‌هایی جلوگیری و پیشگیری کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت‌الاسلام منتظری در جریان بازدید از ساختمان پلاسکو، گفت: دادستان تهران کاملاً در صحنه حضور دارد تا پس از اتمام عملیات بررسی‌های لازم انجام شود.

وی ضمن خسته نباشید به مأموران امدادی و آتش‌نشانی گفت: امیدوارم بتوانیم هر چه سریعتر عملیات را به پایان برسانیم.

دادستان کل کشور افزود: موضوعات قضایی و حقوقی قطعاً رسیدگی خواهد شد تا حق کسی ضایع نشود. استانداری‌ها و شهرداری‌ها از چنین فجایعی باید جلوگیری کنند و شهرداری‌ها موظفند از وقوع چنین خسارت‌هایی جلوگیری و پیشگیری کنند.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: امیدواریم از این حادثه بسیار عظیم عبرت گرفته و نسبت به وظایف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: اگر مجاهدت و تلاش نیروهای آتش‌نشانی نبود با فاجعه بزرگتر انسانی مواجه می‌شدیم این عزیزان جان خود را به خطر انداختند تا جان صدها نفر نجات یابد.

دادستان کل کشور در مورد اخطاریه‌هایی که به هیأت مدیره ساختمان پلاسکو داده شده بود، گفت: قطعاً شورای شهر و شهرداری تذکرات لازم را داده و هیأت مدیره باید به آن توجه می‌کرده است اگر افرادی به این تذکرات توجه نکرده باید مسئولان امر، شورا و شهرداری‌ها فقط به دادن تذکر اکتفا نمی‌کردند و اقدامات لازم را انجام می‌دادند.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: امیدواریم این درس عبرتی برای همه ما باشد.

ارسال نظر: