تمرین یکشنبه شاگردان مایدا با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود

کدخبر: 2083916

تمرینات نوبت صبح روز یکشنبه (فردا) تیم ملی والیبال بانوان برای حضور شایسته در رقابت‌های انتخابی جهان در منطقه آسیایی مرکزی با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های انتخابی جهان در منطقه آسیایی مرکزی آماده می‌کند. رقابت‌های انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی از هشتم تا دهم بهمن ماه به میزبانی مالدیو برگزار می شود و تیم ملی والیبال بانوان ایران در این رقابت‌ها به مصاف تیم‌های هند، نپال و مالدیو خواهد رفت.

تمرینات تیم ملی والیبال بانوان ایران از یکم بهمن ماه با حضور 14 بازیکن زیر نظر مایدا چیچیچ سرمربی این تیم آغاز شده است و تا پنجم بهمن ماه پیگیری می‌شود.

حضور خبرنگاران در تمرینات نوبت صبح فردا (یکشنبه) این تیم از ساعت 10 تا 12 در کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان واقع در سالن شهید چمران مجموعه ورزشی آزادی تهران بلامانع است.

سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، ندا چملانیان، مائده برهانی، فرزانه زارعی، شکوفه صفری، زینب گیوه، فرنوش شیخی، نگار کیانی، فرزانه مرادیان، مهسا صابری، مهسا کدخدا، نگین شیرتری و فرانک بابلیان 14 بازیکن شرکت کننده در اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان هستند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، نازلی علیایی (سرپرست)، فاطمه عبدالهی (مربی)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، مریم فراتی (آنالیزو) و سحر محمد یاری به عنوان ماساژور ملی پوشان را در این اردو همراهی می‌کنند.

ارسال نظر: