معینی: تیم جوانان با حضور در جام‌جهانی کوچک به نقاط ضعف و قوت خود پی‌برد

کدخبر: 2083904

سرپرست کمیته جوانان هدف از حضور تیم ملی نوجوانان در رقابت‌های جام جهانی کوچک سن پترزبورگ را کسب تجربه بین‌المللی و پی‌بردن به نقاط ضعف و قوت تیم دانست.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون معینی - سرپرست کمیته جوانان گفت: هنوز فیلم بازی‌ها به دستم نرسیده و از نحوه و کیفیت بازی‌ها و عملکرد بازیکنان اطلاع دقیقی ندارم اما آن چیزی که بسیار اهمیت دارد این است که ملی‌پوشان 14 بازی بسیار مفید و سخت را پشت‌سر گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: بازی‌هایی که ملی‌پوشان در رقابت‌های جام جهانی کوچک سن‌پترزبورگ انجام دادند، کمک بسیاری به عملکرد و کسب تجربه آن‌ها می‌کند. 14 بازی متفاوت با سبک‌های مختلف برگزار شد و کادر فنی بدون شک توانسته به مشکلات و نقاط قوت تیم پی‌ببرد.

معینی در ادامه بیان کرد: این بسیار مهم است که ملی‌پوشان نوجوان تجربه بین‌المللی پیدا کنند تا در جام جهانی2017 هند عملکرد قابل قبولی داشته باشند و حریف دست و پا بسته‌ای برای تیم‌های قدرتمند آسیا و جهان نباشند.

وی در پایان گفت: حضور در این بازی‌ها تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما بود تا آماده شوند و بتوانند با اعتماد به نفس بالا و پر تجربه‌تر به مصاف حریفان قدرتمند خود بروند.

ارسال نظر: