معاون شهردار تهران:

آواربرداری پلاسکو تا پایان هفته/ خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی

کدخبر: 2083901

معاون شهردار تهران با تأکید بر این موضوع که کار آواربرداری یک لحظه هم قطع نشده است، گفت: مردم می‌توانند از طریق کلانتری ۱۰۹ بهارستان موارد مفقودی را گزارش کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ناصر امانی در حاشیه جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای حادثه پلاسکو اظهار کرد: سهم قابل توجهی از آواربرداری ساختمان پلاسکو به طوری که پیش‌بنی می‌شود، تا آخر هفته برداشته می‌شود.

معاون شهردار تهران درباره برآورد خسارات ناشی از این حادثه گفت: بین 600 تا 1500 میلیارد تومان بر آورد خسارات صورت گرفته است.

وی افزود: سازمان های مربوطه وظیفه بررسی حجم خسارات را دارند چرا که علاوه حجم قابل توجه اجناس تعدادی گاو صندوق و اوراق مالی در این ساختمان بوده است.

معاون شهردار تهران یکی از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه را وضعیت افراد عادی دانست که مالک یا مستاجر و یا کار گر بوده‌اند و در این باره اظهار کرد: با هماهنگی به عمل آمده کلانتری 109 بهارستان افراد می‌توانند با مراجعه موارد مفقودی را گزارش کنند و این در حالی است که افراد شهرستانی نیز که در محدوده ساختمان پلاسکو بوده‌اند و در ساختمان تردد داشته‌اند که خانواده‌های آنها خبری از آنها ندارند می‌توانند با گزارش دادن به نیروهای انتظامی و ارجاع آن به آگاهی از وضعیت آنها با خبر شوند.

وی اظهار کرد: به گفته یکی از مسولین ماموران نیروی انتظلامی تاکنون 7 فرم مفقودی از افرادی که به محل تردد داشتند و مراجعه نکرده‌اند گزارش شده و بستگان آنها امیدوارند تا خبری از وضعیت آنها به دست آید.

امانی اظهارکرد: در جلسه فوق‌العاده شورای شهر مدیرعامل سازمان آتش نشانی معاون معماری و شهر سازی روند اجرای کار را گزارش کردند و پیشنهادات خوبی نیز از سوی شورا ارائه شد.

وی اظهار کرد: همچنین از مناطق هر 6 ساعت یکبار گروهی برای کمک به میدان عملیات حاضر می شوند.

ارسال نظر: