رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

فعال کردن کمیته حقوقی و بحران شورای شهر/تامین تجهیزات آتش نشانی اولویت شورا

کدخبر: 2083898

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقرر شد سازمان آتش نشانی طی روز جاری برآوردی از تجهیزات آسیب دیده ارائه دهد تا در جلسه روز یکشنبه شورا اعتبار مورد نیاز مصوب و تامین شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی چمران در حاشیه جلسه فوق العاده شورای شهر تهران درباره حادثه پلاسکو اظهار کرد: این درحالی است که گزینه های پیش رو برای تامین تجهیزات آسیب دیده مهم از جمله نردبان های دسترسی به ساختمان های بلند مرتبه از شهر های دیگر که نظیر این امکانات را دارند در مدت کوتاه تامین شود تا برای مقابله با حوادث مشابه در دسترس باشد.

وی از فعال کردن کمیته حقوقی و بحران شورای شهر خبر داد و گفت: مقرر شد گزارش کاملی از سوی این کمیته ها ارائه شود تا در کارگاه ها و ساختمان های دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

وی همچنین اعلام کرد کمیته بررسی وضعیت کارگران تشکیل می شود که هرچند شورا در آن مسئولیت مستقیم ندارد اما تمام تلاش خود را می کنیم تا مسائل را هدایت کنیم.

چمران گفت: آمار رسمی آتش‌نشان‌های محبوس ۱۵ نفر است. تا این لحظه اجساد ۲ نفر از زیر آوار بیرون آورده شده است.

وی ادامه داد: بعضی از دستگاه‌ها و تجهیزات سازمان آتش نشانی شامل نردبان، جرثقیل 55 تُنی دچار مشکل شده‌اند و بر همین اساس تأمین اعتبارات برای خرید تجهیزات آتش نشانی به صورت فوق‌العاده در دستور کار جلسه فردای شورای شهر قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر: