سینماها این ماه شاهد "نبرد خلیج فارس ۲" خواهند بود+تیزر

کدخبر: 2083885

انیمیشن سینمایی "نبرد خلیج فارس ۲" محصول گروه انیمیشن فاطمه زهرا (س) و سازمان هنری رسانه ای اوج، تا پایان این ماه در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس 2» محصول گروه انیمیشن فاطمه زهرا (س) و سازمان هنری رسانه ای اوج، تا پایان این ماه در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

این انیمیشن که به جنگ ایران و آمریکا می پردازد، به گونه ای تفکر اسلامی و انقلابی را در یک جنگ تمام عیار و نابرابر به تصویر می کشد تا دشمنان متوجه شوند که اگر قصد تعدی به ایران اسلامی را داشته باشند چگونه نیروی ایمان و قدرت سلاح‌های ایرانی کار دشمن را در خلیج فارس و... یکسره می‌کند.

بخش هایی از «نبرد خلیج فارس 2» 80 دقیقه ای، به خاطر حساسیت بالای گروه سازنده، 4 بار مورد بازبینی و ساخت مجدد قرار گرفته است و کار دوبله آن نیز توسط بزرگان این عرصه و به سرپرستی بهرام زند، انجام شده است

«نبرد خلیج فارس 2» قرار است توسط حوزه هنری و برای اولین بار در شهر مشهد روی پرده برود و بعد از آن اکران این انیمیشن در شهرستان ها و تهران آغاز خواهد شد و شرکت بهمن سبز نیز مسئولیت پخش این انیمیشن را بر عهده دارد.

فرهاد عظیما، کارگردانی «نبرد خلیج فارس 2» را بر عهده دارد، انیمیشنی که قرار بود برای اولین بار در سال 94 اکران شود که به دلایلی از جمله بازبینی چندین بار انیمیشن، این مهم محقق نشد.

ارسال نظر: