وزیر ارشاد در آیین تکریم و معارفه معاون حقوقی:

تغییر به مصلحت وزارتخانه است و مبنای آن بر اساس تشخیص کارشناسی است

کدخبر: 2083883

وزیر ارشاد گفت: تغییر به مصلحت وزارتخانه است و مبنای آن بر اساس تشخیص کارشناسی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آیین تکریم و معارفه معاون حقوقی، امور مجلس و استان های پیشین و جدید، با تقدیر از خدمات و تلاش های حسین نوش آبادی، گفت: تغییر برای پویایی، تحرک و تحول در تشکیلات ضروری است و اصل گردش مدیریتی نیز لازم است و باید اصول رعایت مبتنی بر اخلاق باشد.

صالحی امیری گفت: خلاقیت، نوآوری و تحرک وجه دیگر گردش و جا به جایی است. تغییر منجر به تحرک و سرعت در کارها می شود ولی به منزله نفی خدمات گذشته نیست زیرا این امر ظلم محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال تضعیف نیستیم ادامه داد: تغییر به مصلحت وزارتخانه است و مبنای آن بر اساس تشخیص کارشناسی است.

وی با اشاره به برخی خصوصیات فردی سید هادی حسینی معاون حقوقی جدید، افزود: وی فردی انقلابی، ارزشی، وفادار به اندیشه امام و گفتمان مقام معظم رهبری و با سابقه طولانی خدمت در مجلس است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: معاونت حقوقی، امور مجلس و استان ها یکی از معاونت های مهم و کلیدی وزارت ارشاد است و به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که مجلس در راس همه امور است، باید هماهنگی مستمر و دایمی با مجلس داشته باشد.

وی تاکید کرد: هماهنگی تمامی اجزای سازمان ها و معاونت های وزارتخانه با معاونت حقوقی نیز ضروری است و این معاونت باید با تمامی آنها جلسات مستمر داشته باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: باید شورای هماهنگی امور مجلس در وزارتخانه تشکیل شود تا با همفکری و هماهنگی تمامی معاونت ها و سازمان ها یک حرف واحد در مقابل مجلس داشته باشیم.

صالحی امیری ادامه داد: مسایل حقوقی از جمله مواردی است که بسیاری از وزارتخانه ها و دستگاه ها در آن ضعف دارند ولی خوشبختانه وزارت ارشاد در این زمینه از وضعیت مناسبی برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تعامل و هماهنگی معاونت های توسعه مدیریت و منابع و حقوقی، امور مجلس و استان ها تاکید کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دفاع از حریم وزارتخانه مانند دفاع از حریم خانواده است و باید در این زمینه همگان همت بلندی داشته باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر داشتن عملکرد حرفه ای نه سیاسی ادامه داد: انضباط بخشی یکی از اصولی است که باید بر آن تاکید داشت. سازمان بدون انضباط کارایی ندارد.

وی ادامه داد: ارایه گزارش عملکرد یکی دیگر از اصولی است که باید رعایت شود. و از دیگر اصول مهم در انجام امور دفاع همه جانبه از حقوق سازمان است. در وزارتخانه باید حمیت سازمانی تقویت شود و باید از وزارتخانه به مانند حریم خانواده در مقابل هجمه ها دفاع کرد.

عضو کابینه تدبیر و امید گفت: عمل ما بر مبنای اخلاقی و دیانت است و در هر تصمیم گیری ابتدا موارد اخلاقی و انسانی آن در نظر گرفته می شود.

بر اساس این گزارش در پایان این آیین، حکم سیدهادی حسینی به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وی اهدا شد و از خدمات و تلاش های حسین نوش آبادی تقدیر شد.

ارسال نظر: