پیکان نتایج غافلگیرکننده‌ای گرفته است

رضایی: تراکتورسازی شخصیتی دارد که در داخل و خارج از خانه می‌تواند پیروز شود

کدخبر: 2083880

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تیم پیکان نتایج غافلگیرکننده‌ای را در لیگ داشته و امتیازاتی را در لیگ گرفته که بعضا عجیب بوده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رحمان رضایی مربی تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار داشت: ضایعه سوزناکی که برای آتش نشانان اتفاق افتاد را تسلیت می گویم. به ویژه باید به خانواده های داغدار این نیروها تسلیت بگوییم.

وی افزود: درمورد بازی باید بگوییم بازی سختی است. تیم پیکان نتایج غافلگیرکننده‌ای را در لیگ داشته و امتیازاتی را در لیگ گرفته که بعضا عجیب بوده است. آن‌ها بازیکنان و مربیان خوبی دارند. اما تراکتورسازی هم شخصیتی تیمی دارد که داخل و خارج از خانه می‌تواند به پیروزی برسد. با تمام توان به این بازی می‌رویم که بتوانیم با دست پر به تبریز برگردیم.

مربی تراکتورسازی درباره رقابت با پرسپولیس و اینکه گفته شده باید بازی‌های دو تیم همزمان باشد، اظهار داشت: من فکر می‌کنم اگر بتوانیم اختلاف‌مان را کم کنیم بازی‌ها جذاب‌تر شود.

این در حالی است که مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی درباره این موضوع توضیح داد: ما می‌خواهیم طوری باشد که برخی از بازی‌های ما بعد از بازی پرسپولیس باشد. در این صورت قطعا اتفاق خاصی نمی‌افتد.

وی درباره تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه جدول شکل گرفته تیم‌هایی که مدعی هستند و حتی می‌توانند به عنوان مدعی ظاهر شوند نتیجه هر بازی تعیین کننده است. من فکر می‌کنم تراکتورسازی و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی باشند. با توجه به نتایجی که تا الان گرفتیم و یارگیری‌هایی که کردیم نشان دادیم که می‌توانیم مدعی اصلی قهرمانی باشیم اما تیم‌های دیگری مثل ذوب‌آهن و حتی خود استقلال هستند که می‌توانند خودشان را به بالا جدول برسانند.

رضایی درباره تیم ملی و اختلافات به وجود آمده در این باره اظهار داشت: من درباره برنامه‌های تیم ملی نه می‌توانم تاییدی کنم و نه تکذیب و در فرصت دیگری در این‌باره صحبت خواهم کرد.

رحمان رضایی به سوالی مبنی بر احتمال جذب شهباززاده پاسخ نداد و مدیر رسانه تراکتورسازی در این‌باره گفت: سجاد شهباززاده آرزوی هر تیمی است. اما درست نیست در این شرایط درباره این موضوع که هنوز قطعی نشده صحبت کنیم.

مربی تراکتورسازی درباره غایبان تیمش گفت: ادینیو و گودرزی دچار مصدومیت هستند و آن‌ها را در اختیار نداریم. البته شرایط آن‌ها به گونه‌ای است که از بازی بعدی یا از 10 روز آینده به ما اضافه می‌شوند. رضایی درباره عملکرد عالیشاه و نوراللهی خاطرنشان کرد: این دو نفر آرزوی هر تیمی بودند و خیلی بهتر از این هم می‌توانند ظاهر شوند. از آن‌ها راضی هستیم ولی امیدوارم در بازی‌های بعدی خیلی بهتر بتوانند ظاهر شوند.

ارسال نظر: