سفر وزیر ورزش و جوانان به استان خراسان شمالی

سلطانی‌فر: فصل جدیدی از ورزش کشور از سال بعد و با شروع برنامه ششم رقم می‌خورد

کدخبر: 2083782

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که سال آینده با آغاز برنامه ششم بتوانیم فصل جدیدی را در ورزش کشور رقم بزنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر سلطانی فر در حاشیه سفر به استان خراسان شمالی از احکام خوبی که در قالب برنامه ششم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است ، ابراز خرسندی کرد و إظهار داشت:با تصویب این احکام پیش بینی می کنیم منابع خوبی نصیب ورزش و جوانان ایران شود.

وزیر ورزش و جوانان میزان رشد بودجه حوزه ورزش و حوانان را مثبت ارزیابی و تصریح کرد:میزان رشد بودجه ورزش و حوانان بیشتر از میانگین همه دستگاه های اجرایی است.

دکتر سلطانی فر گفت : با بهبودی که در اثر اجرای برجام إیجاد خواهد شد چرا که در صادرات نفت به نسبت گذشته افزایش ٢/٢ برابری را داشتیم منابع درامدی هم بهتر خواهد بود .

وزیر ورزش و حوانان ادامه داد:سال آینده با بهبود درآمدهایمان و همچنین رونقی که اقتصاد گرفته است و مشکلاتی که حل شده و گشایشی که در ارتباطات بین المللی ایجاد شده و شرکت های مختلف برای سرمایه گزاری آمده اند ، بحث بیمه ها هم تا حدودی حل شده و سیستم بانکی هم آرام آرام فعال می شود، انشالله وضعیت بهتری در سال آینده خواهیم داشت.

دکتر سلطانی فر بار دیگر با اشاره به مصوبات ورزش ی برنامه ششم در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد و ادامه داد :فصل جدیدی در ورزش کشور از سال آینده با آغاز برنامه ششم در کشور رقم بخورد.

وزیر ورزش و جوانان مجموعه ورزش ١٥ مهر بجنورد را یکی از امکانات سخت افزاری خوب کشور نام برد و اظهار داشت : استان خراسان شمالی از تأسیسات خیلی مهمی که هر مرکز استان باید داشته باشد، برخوردارشده است که استادیوم فوتبال این مجموعه با تلاش مسولین ورزش ی و استانی تقریبا تکمیل شده و تقریبا آماده بهره برداری است و با مساعد شدن هوا پیست تارتان آن هم نصب خواهد شد.

دکتر سلطانی فر این استادیوم را مناسب برای استان خراسان شمالی برای برگزاری مسابقات ورزش ی دانست و همچنین ظرفیت ان را برای برگزاری مسابقات ملی هم خوب توصیف کرد. وزیر ورزش و حوانان گفت : سیاست کلی ما این است که مسابقات بین المللی را به استانهای مختلف از جمله استان های مرزی و محروم واگذار کنیم تا از این طریق شور و شعف جوانان ان منطقه افزایش یابد و رونق ورزش نیز در مناطق مختلف افزایش یابد که در همین ارتباط به رؤسای فدراسیون ها هم تاکید کرده ام که در میزبانی ها استانها کمک بگیرند.

ارسال نظر: