سرپرست اورژانس کشور خبر داد:

بستری دو نفر از ۸۴ مصدوم در بیمارستان/ امدادرسانی بسیار سخت است

کدخبر: 2083774

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با تشریح سختی امداد رسانی حادثه پلاسکو گفت: فقط دو نفر از ۸۴ مصدوم در بیمارستان بستری هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: پیرحسین کولیوند - سرپرست اورژانس کشور در پی حادثه فرو ریختگی ساختمان 51 مصدوم به سرپایی درمان پرپایی شدند و 33 نفر به بیمارستان منتقل شدند که تاکنون 30 نفر مرخص و یک نفر به دلیل سوختگی جان خود را از دست داد و فقط دو نفر در بیمارستان بستری هستند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با اشاره به اینکه امدادرسانی حادثه پلاسکو سخت است، گفت: بنابراین به دلیل شعله‌های زیرین خاک ساختمان فروریخته پلاسکو و اردحام دود باید طب اورژانس و نیروهای اورژانس در این مکان حضور مستمر داشته باشند.

کولیوند همچنین با اشاره به درخواست و انجام روزانه 12 هزار عملیات اورژانس در تهران عنوان کرد: با وجود این حجم فعالیت خدمات اورژانس با بهترین کیفیت به نیروهای آسیب دیده این حادثه ارائه می‌شود.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با بیان اینکه امیدواریم آوار برداری هر چه زودتر تمام شود، خاطرنشان کرد: تیم‌های فوریت‌های پزشکی تا آخرین لحظه عملیات در محل حادثه فرو ریختی پلاسکو حضور خواهند داشت.

ارسال نظر: