اطلاعیه روابط عمومی جشنواره فیلم فجر درباره پیش‌فروش بلیت‌

کدخبر: 2083772

روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره در تهران دوشنبه ۴ بهمن‌ماه ساعت ۲۴ به پایان خواهد رسید و زمان کافی برای مراجعه و پیش‌خرید بلیت‌ها وجود دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، روابط عمومی جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده از پیش فروش اینترنتی بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، سامانه پیش‌فروش اینترنتی برای کاربران تهرانی به همین دلیل در ساعات اولیه برای خرید بلیت دلخواه، با اختلال مواجه شده که ضمن پوزش، اعلام می‌شود پیش‌فروش بلیت‌ها در تهران ساعت 12 شب دوشنبه 4 بهمن ماه به پایان خواهد رسید و زمان کافی برای مراجعه و پیش‌خرید بلیت‌ها وجود دارد.

بر اساس اعلام قبلی سامانه پیش‌فروش اینترنتی بلیت فیلم‌های جشنواره فیلم فجر از ساعت 8 صبح جمعه امروز اول بهمن ماه فعالیت خود را آغاز کرد و در ساعات گذشته، این سامانه به دلیل حجم بالای مراجعه‌کننده در ساعات اولیه برای خرید بلیت دلخواه با اختلال مواجه شد که ضمن پوزش از مخاطبان جشنواره، اعلام می‌شود این مشکل با تأمل و صبوری مخاطبان، حل خواهد شد.

پیش‌فروش بلیت‌ها در تهران ساعت 12 شب دوشنبه 4 بهمن ماه به پایان خواهد رسید و زمان کافی برای مراجعه و پیش‌خرید بلیت‌ها وجود دارد.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به آدرس cinogram.com بلیت خود را خریداری کنند.

ارسال نظر: