مدرس حوزه‌های علمیه:

عده‌ای فقط در زمان انتخابات ‌ادامه‌دهنده راه شهدا می‌شوند

کدخبر: 2083710

مدرس حوزه‌های علمیه گفت: متاسفانه عده‌ای هنگامی که رای می‌خواهند خود را حامی محرومان و ادامه دهنده راه شهدا می‌دانند.‌

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام محمدحسن سمیعی امشب در یادواره شهدای آبروی محله در مسجد ابوذر رشت اظهار داشت: ما تا ابد مدیون شهدا هستیم و باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی با بیان اینکه اشعار و کتاب‌های زیادی درباره جایگاه شهدا سروده و نوشته شده است افزود:کامل‌ترین کتابی که جایگاه شهید را تعریف می‌کند قرآن است آنجا که خداوند در قرآن می‌فرماید "هرگز گمان نکنید کسانی که در راه خدا در خون خود غلطیدند مرده‌اند بلکه آنها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند".

مدرس حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: آنهایی که دل به لذت‌های دنیوی بسته‌اند و خدا را فراموش کرده‌اند مقام و منزلت شهید را درک نمی‌کنند و شهید و شهادت را تشخیص نمی‌دهند.

سمیعی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده بودند "امروز به فضل و برکت خون شهدا ملت ما سربلند است" افزود: راه ما باید راه شهدا باشد و هر کشوری که بخواهد از بند ظالمان و ستمگران و مستکبران رهایی پیدا کند باید راه شهدا را پیشه کنند.

مدرس حوزه‌های علمیه با بیان اینکه آرامش کنونی ایران یادگار خون شهداست اعلام کرد: ما باید از این یادگار گرانبها با پیروی از مقام معظم رهبری حفاظت کنیم و اجازه ندهیم دشمنان باعث تفرقه‌اندازی میان مردم و رهبری شوند.

سمیعی با بیان اینکه شهدا حامی محرومان و مستضعفان بودند، گفت: متاسفانه عده‌ای هنگامی که رای می‌خواهند خود را حامی محرومان و ادامه دهنده راه شهدا می‌دانند، اما وقتی به خواسته خود می‌رسند راه شهدا را به کلی فراموش می‌کنند.

ارسال نظر: