عارف خبر داد

هماهنگی خوب دستگاه‌ها برای مدیریت بحران حادثه پلاسکو

کدخبر: 2083687

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران که بعد از وقوع حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در محل حادثه حضور پیدا کرد و در جلسه ستاد بحران شهر تهران شرکت کرد گفت: حادثه فرو ریختن ساختمان قدیمی پلاسکو در خیابان جمهوری حادثه بسیار تلخی بود که امیدوارم با کمک همه نهادهای ذی ربط میزان خسارت جانی بسیار کم باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ رئیس مجمع نمایندگان استان تهران که بعد از وقوع حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در محل حادثه حضور پیدا کرد و در جلسه ستاد بحران شهر تهران شرکت کرد، گفت: حادثه فرو ریختن ساختمان قدیمی پلاسکو در خیابان جمهوری حادثه بسیار تلخی بود که امیدوارم با کمک همه نهادهای ذی ربط میزان خسارت جانی بسیار کم باشد.

محمدرضا عارف افزود: هماهنگی بسیار خوبی بین نهادهای امدادی و خدماتی و سایر دستگاه‌ها اعم از اورژانس، آتش نشانی، شهرداری، ارتش و سپاه پاسداران و نیروی انتطامی وجود دارد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته سعی در شناسایی هر چه سریعتر مردمی که در زیر آوار مانده‌اند، دارند و من به عنوان رئیس انجمن فرماندهی و کنترل ایران شاهد برخورد علمی تمامی عوامل امدادی و خدماتی در این حادثه بودم. عارف تاکید کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم بزرگوارمان و تلاش نیروهای خدوم بهداشت و درمان و نیروهای امدادی میزان خسارت جانی به حداقل ممکن برسد. برخی از آسیب دیدگان به سرعت تحت مداوا قرار گرفتند و برای کمک به محل حادثه مجددا رجوع کردند که نشان از حس همکاری و نوع دوستی شهروندان تهرانی دارد.

منبع:‌ ایسنا

ارسال نظر: