حضور مأموران یگان ویژه و ارتش برای تامین نظم و امنیت در محدوده پلاسکو

کدخبر: 2083650

تیم‌هایی از نیروهای یگان ویژه و ارتش برای امدادرسانی و تامین نظم و امنیت در محل حادثه پلاسکو حضور پیدا کردند و اقدام به تخلیه لایه به لایه جمعیت از معابر و نوارکشی در محل کرده است تا مسیر تردد خودروهای امدادی باز شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم‌هایی از نیروهای یگان ویژه و ارتش برای امدادرسانی و تامین نظم و امنیت در محل حادثه حضور پیدا کردن و اقدام به تخلیه لایه به لایه جمعیت از معابر و نوارکشی در محل کرده است تا مسیر تردد خودروهای امدادی باز شود.

پلیس راهنمایی و رانندگی بار دیگر از مردم خواست از ورود به محدوده شهرداری منطقه 12 بویژه معابر منتهی به چهارراه استانبول همچون خیابان جمهوری، خیابان فردوسی و خیابان سعدی خودداری کرده و به هیچ عنوان در محل حادثه حاضر نشوند.

گفتنی است، دقایقی پیش تعدادی بیل مکانیکی به منظور انجام آواربرداری وارد محدوده ساختمان پلاسکو شد.

سرهنگ عابدی جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بار دیگر با اشاره به انسداد خیابان جمهوری اظهار کرد: از میدان جمهوری به سمت شرق در طول خیابان جمهوری محدودیت اعمال شده و در خیابان فردوسی از میدان امام خمینی تا میدان فردوسی نیز محدودیت ترافیکی وجود دارد.

ده‌ها آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در طول خیابان جمهوری مستقر بوده و در حالت آماده‌باش کامل هستند، اما تا کنون منابع رسمی، خبری از تعداد جان باختگان احتمالی این حادثه اعلام نکرده و تنها از زخمی شدن حدود 30 تن در این حادثه خبر داده‌اند که اغلب آنها نیز به شکل سرپایی درمان شده‌اند.

طول خیابان جمهوری مملو از جمعیت شهروندان و افرادی است که خود را به اطراف ساختمان پلاسکو رسانده‌اند. تعداد زیادی از کسبه و مالکان واحدهای تولیدی در ساختمان پلاسکو در اطراف محل این ساختمان حضور دارند و گفته می‌شود که هنگام ریزش، افراد عادی داخل ساختمان نبوده و آتش نشانان پیشتر نسبت به تخلیه آنها اقدام کرده بودند.

مشکل نشت گاز در محل حادثه ریزش ساختمان پلاسکو نیز با حضور عوامل مربوطه برطرف شده است.

ارسال نظر: