از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی؛

تیم‌های حاضر در مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی ایران مشخص شدند

کدخبر: 2083642

سازمان جهانی فوتبال ساحلی در گزارش خود اعلام کرد با رشد و توسعه فوتبال ساحلی در ایران مسابقاتی در شهرهای بوشهر و یزد برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت سازمان جهانی فوتبال ساحلی، ایران به عنوان کشور پیشرو در فوتبال ساحلی طی هفته های آتی میزبان دو رویداد مهم فوتبال ساحلی در سطح ملی و باشگاهی است. بدون شک با پیشرفت روز افزون فوتبال ساحلی در ایران و پیرو موفقیت های کسب شده اخیرتوسط تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، تیم ملی و هواداران این ورزش بسیار تحسین شده‌اند.

در ادامه آمده است: از پیگیری و تعهد بی‌وقفه مدیران ورزشی ایران بسیار سپاسگزاریم، به زودی هواداران فوتبال ساحلی این شانس را دارند که با ستارگان این ورزش در ایران دیدار مستقیم داشته باشند. جام فوتبال ساحلی ایران در شهر بوشهر که در جنوب ایران قرار دارد، برگزار می‌شود. این رقابت‌ها از 26 لغایت 28 بهمن ماه برگزار و تیم ملی ایران در این شهر به مصاف سه تیم مطرح اروپایی خواهد رفت.

اوکراین مدافع عنوان قهرمانی یورو لیگ فوتبال ساحلی واجد شرایط شده است تا در کنار رقیبانش ایتالیا و لهستان که به جام جهانی 2017 باهاما صعود کردند، در این مسابقات حاضر شود که انتظار می‌رود رقابت جذابی باشد.

چند هفته بعد از 7 تا9 فروردین ماه 1396(27 تا 29 مارچ) در شهر یزد، همزمان با پایان رقابتهای باشگاهی رقابتهای جام Eurasia فوتبال ساحلی در جریان خواهد بود.

تیم‌های الاهلی امارات - لوانته اسپانیا و لوکوموتیو قهرمان روسیه - مقاومت گلساپوش یزد برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابتها به مصاف یکدیگر می‌روند.

ارسال نظر: