امیدوارم قدم‌های مثبتی برای کشتی فرنگی برداشته شود

ملاقاسمی: هیچ ضرب‌الاجلی برای اشکانی تعیین نکردیم

کدخبر: 2083626

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: هیچ ضرب‌الاجلی برای اشکانی تعیین نشده و تنها شورای فنی در خصوص نتایج بیابانگرد و قادریان در پیکارهای قهرمانی جهان از اشکانی توضیح خواستیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین ملاقاسمی روز پنجشنبه و در آغاز سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی جام جهان پهلوان تختی در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری چنین مسابقاتی با حضور تیم‌های خارجی به نفع کشتی ما است و درها به روی جوانان جویای نام باز می‌شود تا قدم‌های مثبتی برای کشتی کشورمان برداشته شود.

وی اظهار داشت: به بازی‌های المپیک 2020 توکیو سه سال زمان باقیمانده و فدراسیون با برگزاری چنین مسابقاتی و همچنین حضور نمایندگان کشورمان به رقابت‌های برون‌مرزی خود را برای المپیک آماده می‌کند.

دارنده مدال برنز جهان با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات به صورت تیم به تیم فرصت بیشتری را برای کشتی‌گیران و کادر فنی جهت ارزیابی آنان مهیا می‌کند، یادآور شد: همانطور که تیم‌های خوب و قوی برای مسابقات کشتی آزاد در جام تختی حضور پیدا کرده‌اند در کشتی فرنگی نیز می‌آمدند، برای فرنگی‌کاران جوانی که در این مسابقات حضور دارند، محک بسیار خوبی بود.

وی در خصوص تعیین ضرب‌العجل شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی برای علی اشکانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: هیچ ضرب‌العجلی برای اشکانی مربی جوان تیم ملی تعیین نشده و تنها شورای فنی در خصوص نتایج افشین بیابانگرد و یوسف قادریان در پیکارهای وزن‌های غیر المپیکی قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان از وی توضیح خواستیم و راهنمایی‌های لازم را انجام دادیم.

ملاقاسمی ادامه داد: به هر حال در جام جهانی کشتی فرنگی در ایران کار عملکرد اشکانی و یارانش را خواهیم دید و نتایج آن دوباره در شورای فنی بررسی خواهد شد و امیدوارم که قدم‌های مثبتی برای کشتی فرنگی برداشته شود.

ارسال نظر: