در سفر جمعی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به هند انجام شد:

ابلاغ پیام لاریجانی به پارلمان هند/ بررسی مشکلات دانشجویان مشغول به تحصیل ایرانی در هندوستان

کدخبر: 2083614

در سفر جمعی از اعضای کمیسیون اجتماعی به هند و در دیدار با نمایندگان مجلس این کشور ضمن ابلاغ پیام پر مهر و محبت رئیس مجلس به پارلمان هند، مشکلات دانشجویان مشغول به تحصیل ایرانی در این کشور بررسی شد و نمایندگان کشور هند برای رفع مشکلات قول مساعد دادند.

در سفر جمعی از اعضای کمیسیون اجتماعی به هند و در دیدار با نمایندگان مجلس این کشور ضمن ابلاغ پیام پر مهر و محبت رییس مجلس به پارلمان هند،مشکلات دانشجویان مشغول به تحصیل ایرانی در این کشور بررسی شد و نمایندگان کشور هند برای رفع مشکلات قول مساعد دادند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اعضا کمیسیون اجتماعی طی سفر به کشور هندوستان در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس هند در زمینه های مربوط حوزه اجتماعی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با حضور علی رستمیان، جلیل مختار،محمد وحدتی،سهیلا جلودار زاده و سمیه محمودی برگزار شد، علی رستمیان به عنوان رییس هیات اعزامی ضمن بیان اینکه حامل پیام پر مهر و محبت ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب اقای دکتر لاریجانی به پارلمان هند هستند در خصوص اهداف سفر و موضوعات تخصصی و کاری مربوط به کمیسیون اجتماعی و نیز مسایل و مشکلات دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور میزبان مواردی را عنوان کرد.

ابراز امیدواری نمایندگان ایران و هند برای تحکیم روابط دو کشور

در ادامه دو طرف در خصوص مسایل حوزه اشتغال،کار و روابط کار، شرایط اداری و استخدامی گفتگو کردند و در این زمینه ها به تبادل اطلاعات پرداختند.

همچنین در این دیدار سهیلا جلودار زاده مشکل جمعی از دانشجویان مشغول به تحصیل در هند را بطور مبسوط شرح داد که در این راستا راهکارهای حل و فصل این مشکل نیز مورد بحث و تبادل قرار گرفت و قول مساعد به کمک برای رفع مشکل داده شد .

طی دوره دهم قانونگذاری این اولین دیدار پارلمانی فی مابین دو طرف بود که هر دوطرف این دیدار را به فال نیک گرفته و ابراز امیدواری کردند که این دیدار زمینه تحکیم هر چه بیشتر در روابط دو کشور خواهد شد.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: