از سوی سازمان لیگ والیبال؛

زمان دیدار معوقه پارسه و صالحین مشخص شد

کدخبر: 2083602

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نامه‌ای به دو باشگاه پارسه تهران و صالحین ورامین از برگزاری دیدار معوقه این تیم ها در روز ۱۷ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نخست مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام «شهدای منا» روز چهارشنبه 28 مهرماه در شهرهای تهران (دو دیدار)، اراک، آمل و اردکان برگزار شد.

دیدار دو تیم صالحین ورامین و پارسه تهران در این هفته به دلیل تکمیل نبودن مدارک و قراردادهای اعضای تیم صالحین ورامین و سفر خارج از کشور سرمربی تیم پارسه تهران برگزار نشد.

شورای سازمان لیگ تصمیم گرفت که این مسابقه در زمان مناسب برگزار شود و ساعت 16 روز یکشنبه 17 بهمن ماه را برای برگزاری این دیدار تعیین کرد.

بنابر این دیدار هفته نخست لیگ برتر والیبال بین تیم‌های صالحین ورامین و پارسه تهران در زمان تعیین شده در سالن گل عباسی ورامین برگزار خواهد شد.

همچنین دیدار معوقه تیم‌های صالحین ورامین و سایپا تهران که قرار بود روز 19 دی‌ماه برگزار شود، با درخواست مسعود آرمات سرمربی تیم سایپا و موافقت سازمان لیگ، ساعت 16 روز سوم بهمن ماه در سالن شهید گل عباسی ورامین پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر: