گزارش کامل «نسیم آنلاین» از ۲۰۰ ساعت عملیات امداد در محل حادثه پلاسکو

آواربرداری پلاسکو پس از ۹ روز پایان یافت

کدخبر: 2083595

کار آواربرداری و امداد ساختمان پلاسکو که صبح روز پنجشنبه دچار آتش‌سوزی شد و ساعاتی بعد به طور کامل فرو ریخت، ۹ روز به طول انجامید و در روز جمعه به کار خود پایان داد.

به گزارش‌« نسیم آنلاین »، ساختمان پلاسکو یکی از ساختمان‌های بزرگ و تجاری تهران که قدمت 53 ساله دارد صبح روز پنجشنبه دچار آتش‌سوزی گسترده شد و ساعاتی بعد به طور کامل فرو ریخت. آخرین خبرها از این حادثه را اینجا دنبال کنید. اخبار 6 روز اول حادثه پلاسکو را اینجا ببینید.

این خبر به روزرسانی می شود...

شنبه نهم بهمن ماه

12:56- نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: شهردار تهران و وزیر کشور فردا در نشست علنی مجلس حضور نمی‌یابند.فارس

13:18- رییس جمهور با هدف اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه ساختمان پلاسکو و تقویت توان کشور در مدیریت بحران؛ در حکمی محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس را به ریاست "هیأت ویژه گزارش ملّی بررسی حادثه ساختمان پلاسکو" منصوب و از وی خواست تا ظرف دو ماه «گزارش ملّی» این حادثه را جهت اطلاع مردم شریف ایران منتشر کند./فارس

1 2:07- شهردار منطقه 12 تهران:

- فعالیت مجتمع های تجاری مجاور ساختمان پلاسکو از جمله پاساژ کویتی ها منوط به تأیید ایمنی سازمان نظام مهندسی و مجوز دستگاه قضایی است

11:58- اسماعیل فراهانی معاون عملیات اورژانس تهران: عملیات امدادی اورژانس تهران در حادثه ریزش پلاسکو ساعت 8:30 صبح امروز با تخلیه محل و اعلام پایان عملیات دیوارکشی، به پایان رسید و اتوبوس آمبولانس، آمبولانس ها و نیروهای امدادی محل را ترک کردند.

وی ادامه داد: از زمان ریزش تا پایان عملیات امدادی، 235 نفر دچار مصدومیت شدند که 55 نفر از آنها به بیمارستان منتقل شدند.

معاون عملیات اورژانس تهران تاکید کرد: 180 نفر از مجروحان حادثه نیز در محل به صورت سرپایی مداوا شدند.

11:25: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران از بازگشایی خیابان جمهوری مقابل ساختمان پلاسکو خبر داد.

10:05- رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور تهران بزرگ:

ارسال نظر: