جلالی: امروز بدترین و ضعیف‌ترین بازی‌مان را انجام دادیم

کدخبر: 2083390

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امروز بدترین و ضعیف‌ترین بازی‌مان را انجام دادیم. اگر در طول بازی خوب بازی کنیم یا برتر از حریف باشیم اما در نهایت بازنده از زمین بیرون بیاییم بسیار آزاردهنده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل صبای قم گفت: هر تیمی که دفاع می‌کند منتظر یک فرصت است تا به گل برسد. در نیمه اول باید با دو سه گل به رختکن می‌رفتیم اما به حریف فرصت می‌دهیم هر کاری می‌خواهد انجام دهد. امروز بدترین و ضعیف‌ترین بازی‌مان را انجام دادیم. اگر در طول بازی خوب بازی کنیم یا برتر از حریف باشیم اما در نهایت بازنده از زمین بیرون بیاییم بسیار آزاردهنده است.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: این یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های ما بود چون در خط حمله و هافبک اصلا خوب کار نکردیم و چیزی که حریف می‌خواست را در اختیارش قرار دادیم. شاید اگر در دقیقه 10 دروازه ما باز می‌شد به خودمان می‌آمدیم و کمی بهتر کار می‌کردیم ولی در هر صورت امروز یکی از بدترین روزهایمان بود.

جلالی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر عملکرد داور این بازی گفت: در طول بازی 8،9 بار بازیکنان دو تیم روی زمین افتادند و داور می‌توانست وقت اضافه بیشتری در نظر بگیرد. البته اگر 10 دقیقه هم وقت اضافه می‌گرفت با این روندی که داشتیم نمی‌توانستیم کار خاصی از پیش ببریم.

وی در مورد احتمال انتقال تیم صبا از شهر قم گفت: آرزو می‌کنم این تیم برای این شهر بماند و سال بعد بیشتر برای آن برنامه‌ریزی کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر: