الهه راستگو:

نشست املاک فرسوده در منطقه ۱۰/ بودجه مناطق جنوبی در سال ۹۶ بیشتر شود

کدخبر: 2083274

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نشست املاک فرسوده در منطقه ۱۰ و برخی دیگر از مناطق شهر تهران گفت: مالکین از توام مالی لازم برای نوسازی برخوردار نیستند و از این حیث لازم است در بودجه سال ۹۶ اعتبار بیشتری به این مناطق تخصیص یابد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، الهه راستگو در سیصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن عرض تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ومردم شریف ایران و تسلیت به آقای دنیا مالی به جهت فوت فرزندشان و پس از گزارش دبیر دبیران شورایاری منطقه 10 به بازدیدهای دوره ای خود از این منطقه و بیان مشکلات آن از دیدگاه شهروندان پرداخت و اظهار داشت: وجود بافت فرسوده و ریزدانه در این منطقه از مشکلاتی است که لزوم توجه مسئولین به آن را ضروری ساخته است.

وی از نشست بعضی املاک فرسوده و عدم توان مالکین آن به نوسازی به عنوان مسئله دیگر یاد کرد و افزود: براین اساس لازم است با کمک و همراهی بیش از پیش مسئولین وتخصیص اعتبار لازم در بودجه سال96 نسبت به رفع این مشکل اقدام اساسی صورت پذیرد.

رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران افزایش سرانه فضای سبز و بوستان را از ضرورت های دیگر دانست وگفت: با توجه به جمعیت قابل توجه جوانان منطقه لازم است سازمان ورزشی شهرداری تهران با تخصیص کارت ورزش شهروندی به این جمعیت، امکان رفع این مشکل را فراهم سازد.

راستگو در پایان به بار ترافیکی خیابان کمیل اشاره کرد و اظهار داشت: نیاز به احداث پارکینگ عمومی موضوعی است که رفع آن باید هرچه سریع تر در دستور کار قرار گیرد .

ارسال نظر: