اقدامی عجیب برای جلوگیری از رفتن اسکی‎بازان به دیزین

کدخبر: 2083190

طی روزهای گذشته در سه‎راهی دربندسر، ماشین‎هایی که قصد رفتن به سمت دیزین را دارند، توسط برخی متوقف شده و شرایط را طوری فراهم می‌کنند علاقمندان به اسکی از مسیر پیست دیزین خارج شده و به سمت دربندسر بروند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، همواره با آغاز فصل اسکی، حواشی عجیب و غریبی همراه آن شروع می‎شود که وقتی بررسی می‎کنید؛ متوجه می‎شود این حواشی صرفا جنبه مسائل مالی و اقتصادی برای دو پیست بزرگ دیزین و دربندسر را دارد.

دو پیست اسکی دربندسر و دیزین همواره دو سر این ماجراها و حواشی هستند. مهمترین موضوع مرتبط به این دو پیست بحث باز بودن یا نبودن محور شمشک به دیزین دارد.

به گفته خیلی از کارشناسان و اهالی این مناطق این جاده مشکلات حادی برای بسته بودن همیشگی ندارد اما بسته بودن آن باعث می‎شود پیست اسکی دربندسر به دیزین ترجیح داده شود چرا که اگر این جاده بسته باشد، تهرانی‎ها باید مسیر زیادی را برای رسیدن به دیزین طی کنند.

افرادی که علاقمند به اسکی کردن در پیست دیزین باشند، اگر از مسیر معروف به جاده بالا -محور شکشک به دیزین- تردد ‎کنند، بیش از نیمی از راه برایشان کوتاه می‎شود و خیلی زودتر و راحت‎تر به پیست اسکی دیزین می‎رسند. باز بودن جاده بالا و تردد از آن به معنای رد شدن از کنار پیست دربندسر و شمشک و رسیدن آسان به پیست دیزین است.

همین می‎تواند دلیل محکمی برای مسدود بدون محور شمشک به دیزین باشد. هرچند که این محور مشکلاتی دارد اما این مسائل به حدی نیست که جاده یاد شده همیشه بسته باشد.

به تازگی در اقدامی تازه و عجیب -به گفته شاهدان عینی- طی روزهای گذشته در سه‎راهی دربندسر، ماشین‎هایی که قصد رفتن به سمت دیزین را دارند، توسط برخی متوقف شده و شرایط را طوری فراهم می‌کنند علاقمندان به اسکی از مسیر پیست دیزین خارج شده و به سمت دربندسر بروند.

حالا اینکه چه کسانی در پشت این ماجرا قرار دارند، مشخص نیست اما به نظر می‎رسد وقت آن فرا رسیده است که پست‎های اسکی زندگی صلح آمیزی را در کنار یکدیگر تجربه کنند تا دود اختلافات و منافع شخصی و مالی در چشم مردم علاقه‎مند به این رشته نرود.

ارسال نظر: