فاکس‌نیوز خبر داد:

نامه ۲۳ مقام سابق آمریکایی به ترامپ برای همکاری با منافقین

کدخبر: 2083114

شبکه فاکس نیوز در گزارشی از ارسال نامه‌ای توسط ۲۳ مقام بلند پایه سابق آمریکایی به ترامپ در مورد ایران خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم به نقل از فاکس نیوز نوشت: بیش از 20 مقام سابق آمریکایی در نامه‌ای به دونالد ترامپ از وی خواسته‌اند تا پس از آغاز فعالیت در کاخ سفید به همکاری با مخالفان دولت ایران بپردازد.

در این نامه از ترامپ خواسته شده تا با گروه تروریستی منافقین که پایگاه آنها در پاریس قرار دارد مشورت و همکاری کند.

در بخشی از گزارش فاکس نیوز آمده است: منابع مطلع گفته اند رئیس جمهور منتخب، دونالد ترامپ، نامه ای دریافت کرده است که به صورت دستی به او تحویل داده شده است. این نامه را بیست و سه مقامات بلندپایه سابق آمریکایی امضاء کرده اند و از ترامپ خواسته اند رویکرد جدیدی درباره تهران در پیش بگیرد. در این نامه از دولت آتی ترامپ خواسته شده است تا با مخالفان ایرانی تعامل و همکاری داشته باشد یعنی همان کاری که دولتهای سابق آمریکا ظاهرا انجام نداده اند. افرادی از دو حزب دموکرات و جمهوری خواه اعم از رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک، جو لیبرمن سناتور سابق، مایکل مک کیسی دادستان سابق کل آمریکا و هیو شلتون رئیس سابق ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا در دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون از امضاء کنندگان این نامه هستند.

در بخشی از این نامه ذکر شده است: رئیس جمهور اوباما ابراز امیدواری کرده بود که مذاکرات هسته ای، رهبران ایران را بر آن خواهد داشت که منافع آمریکا را بیشتر لحاظ کنند. اما حالا مشخص شده است که رهبران ایران هیچ علاقه ای به اقدامات متقابل ندارند. رهبران ایران به صورت مستقیم، اصول و سیاستها و منافع راهبردی ایالات متحده و دوستان و متحدان آمریکا را در منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) هدف قرار داده اند. برای احیای نفوذ و اعتبار آمریکا در جهان، ایالات متحده به سیاستی بازنگری شده نیاز دارد.

پیش از این نیز فاکس نیوز در خبری اعلام کرده بود منافقین قرار است با ارسال نامه‌ای به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، از وی بخواهند در توافق هسته‌ای با ایران بازنگری کند.

در این نامه که به‌طور انحصاری در اختیار فاکس نیوز قرار گرفته بود گروهی از منافقین با اشاره به وعده‌های انتخاباتی ترامپ از وی خواسته‌ بودند در این توافق بازنگری کند و با آن‌ها به‌صورت تلفنی گفتگو و یا دیدار کند.

ارسال نظر: