کارشناس سازمان هواشناسی:

آغاز دوباره آلودگی هوا در تهران/ هوای کشور تا آخر هفته برفی و بارانی است

کدخبر: 2083103

کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد در تهران طی امروز خبر داد و افزود: به علت ساکن شدن جو، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها در پایتخت خواهیم بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فریبا گودرزی اظهار داشت: همزمان با ورود سامانه بارشی به غرب کشور از روز گذشته شاهد بارش برف در شهرهای مختلف از جمله بوکان، زنجان، زرینه، مریوان، مرند، ماکو، مراغه، پیرانشهر، سقز، اصفهان، الشتر، الیگودرز، نهاوند، بوکان و جوانرود بودیم. همچنین در سایر شهرهای کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، لرستان، مرکزی، زنجان و اصفهان باران بارید.

وی ادامه داد: با پیشروی این موج به سمت شرق کشور، امروز شاهد بارش باران در اصفهان، یزد، خراسان جنوبی و جنوب سمنان خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد در تهران طی امروز خبر داد و افزود: به علت ساکن شدن جو، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها در پایتخت خواهیم بود. البته روز پنجشنبه تهران ابری است و پیش‌بینی بارش در روز جمعه وجود دارد.

گودرزی با بیان فعالیت سامانه بارشی در شمال کشور از عصر چهارشنبه گفت: از روز چهارشنبه شاهد بارش در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و استان‌های حاشیه خزر خواهیم بود. با فعالیت این سامانه تهران دو روز پایانی هفته هوای ابری دارد.

وی از بارش در جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: در روز جمعه شاهد فعالیت سامانه بارشی در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از هرمزگان هستیم.

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دما در کشور خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته چالدران با دمای منفی 15 درجه زیر صفر سردترین شهر کشور بود. همچنین دو شهر تبریز و ماکو نیز سردترین مراکز استان های کشور هستند. شب گذشته تهران در سرد ترین ساعت به منفی یک درجه زیر صفر رسید.

ارسال نظر: