پیشگیری، مقابله و مبارزه با فساد از ماموریت‌های اصلی حراست است

سلطانی‌فر: در مبارزه با فساد جدی و مصمم هستم و با کسی تعارف ندارم

کدخبر: 2083036

وزیر ورزش و جوانان در مراسم معارفه مدیرکل جدید حراست این وزارتخانه گفت: در موضوع مبارزه با فساد بسیار جدی و مصمم هستم و با کسی تعارف ندارم.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم معارفه محمدجواد عباباف، مدیرکل جدید حراست امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

مسعود سلطانی‌فر ضمن قدردانی از زحمات ایرج عرب، سرپرست مرکز حراست گفت: آرامش و ثبات برای فعالیت همکاران و جامعه ورزش و جوان از ماموریت‌های مهم مرکز حراست است.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان یک نهاد پر مخاطب است و تقریبا تمام اقشار جامعه با موضوعات ورزش و جوانان سروکار دارند.

سلطانی‌فر عنوان کرد: اصل و اساس فعالیت ما برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و منافع و مصالح کشور بر همه چیز مقدم است.

وزیر ورزش مبارزه با فساد را به عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های خود در وزارت ورزش و جوانان ذکر کرد و اظهار داشت: در موضوع مبارزه با فساد بسیار جدی و مصمم هستم و با کسی تعارف ندارم. در مجموعه وزارتخانه، استانها و فدراسیون‌ها مبارزه با فساد باید در اولویت باشد.

سلطانی‌فر افزود: برای موضوع مقابله با فساد از تمام دستگاه‌های ذی‌ربط مدد خواهیم گرفت و پیشگیری و مقابله و مبارزه با فساد را از ماموریت‌های اصلی حراست می‌دانم.

وی در این جلسه ایرج عرب را مدیری دلسوز، همراه و زحمتکش توصیف کرد و در معرفی عباباف گفت: او از سرمایه‌های حراست کشور، با تجربه، مسلط و دارای رویکرد اجتماعی و فرهنگی برای حل مشکلات است.

محمدجواد عباباف پیش از این مدیرکل حراست وزارت آموزش و پرورش و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود.

ارسال نظر: