توسط رئیس دفتر مرقد امام (ره) صورت گرفت

تاکید بر پرهیز از سیاسی‌کاری همه شرکت‌کنندگان در مراسم هفتم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

کدخبر: 2082990

حجت‌الاسلام جوادی‌راد به پرهیز از سیاسی کاری همه شرکت کنندگان در مراسم هفتم آیت‌الله هاشمی اشاره و یادآوری کرد: دشمن از اختلافات نیروهای وفادار نظام سوءاستفاده می‌کند و برای تضعیف انقلاب از هیچ کاری ابائی ندارد؛ از این رو مراسم باید نمادی برای وحدت همه نیروهای انقلاب باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس امام خمینی (ره)، حجت الاسلام جوادی راد ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی گفت: یار امام، در طول زندگی با امام بود، بعد از فوت امام در راه ایشان زیست و اکنون کنار امام آرام گرفته است.

وی که در جلسه ی هم افزایی پرسنل حرم مطهر برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن هفتم یار امام سخن می گفت، ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش بسزایی در شکل گیری ، پیروزی و تداوم انقلاب داشت و به همین جهت همواره مورد لطف امام (ره) و مقام معظم رهبری بود .

جوادی راد تصریح کرد: یار صدیق امام اموال، زندگی و خانواده خود را وقف امام و انقلاب کرد و همیشه در عزت زندگی کرد و با آبرومندی از این دنیا رفت و این عزت به خاطر این بود که تمام اعمال خود را به خاطر خدا انجام می داد.

وی به اهمیت موضوع مراسم هفتم یار امام اشاره و خاطر نشان کرد: مجموعه آستان مقدس امام خمینی (ره) وظیفه خود می داند با تمام تلاش بر برگزاری این مراسم همت گمارد و بدون هیچ گونه حاشیه به این مهم بپردازد.

رییس دفتر تولیت آستان مقدس و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) به پرهیز از سیاسی کاری همه ی شرکت کنندگان در این مراسم اشاره و یادآوری کرد: دشمن از اختلافات نیروهای وفادار نظام سوء استفاده می کند و برای تضعیف انقلاب از هیچ کاری ابائی ندارد؛ از این رو مراسم هفتم آیت الله هاشمی باید نمادی برای وحدت همه نیروهای انقلاب باشد.

ارسال نظر: