سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش برف در غرب و شمال غرب از امروز/ شمال تهران امروز برفی است

کدخبر: 2082954

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده از اوایل وقت امروز سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده و بارش برف به تدریج از غرب تا شمال غرب و سپس دامنه‌های البرز را فراخواهد گرفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: یک سامانه بارشی از اوایل امروز با بارش پراکنده برف در غرب کشور آغاز می‌شود و بتدریج شدت و گستره آن افزایش می‌یابد و بعداز ظهر مناطق غرب، ارتفاعات زاگرس، برخی مناطق شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز غربی بارش برف و در نواحی جنوب غرب کشور همراه با بارش باران و برف خواهد شد.

احد وظیفه افزود: با حرکت این سامانه به سمت شرق اواخر وقت امروز از شدت بارش در غرب کشور کاسته می‌شود. این سامانه فردا تضعیف شده و بارش برف عمدتاً محدود به البرز شرقی و بارش برف و باران خفیف در برخی مناطق شرق کشور خواهد شد.

به گفته وی امروز یکشنبه شاهد بارش برف در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین و در اواخر وقت ارتفاعات استان البرز و ارتفاعات تهران خواهیم بود و صبح روز دوشنبه بارش خفیف برف در ارتفاعات تهران، غرب سمنان و مناطق مرکزی خراسان رضوی و بارش باران و برف خفیف در جنوب خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی رخ خواهد داد بنابراین توصیه می‌شود در جاده‌های کوهستانی استان‌های پیش گفته تمهیدات لازم جهت جلوگیری از اختلال در تردد جاده‌ای بکار گرفته شود.

ارسال نظر: