حاشیه‌ها منجر به نابودی تکواندو خواهد شد

خانلرخانی: برای من حضور در تیم ملی پاراتکواندو با تکواندو تفاوتی نداشت

کدخبر: 2082917

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: فدراسیون تصمیم گرفت از من در این سمت استفاده کند و برای من تفاوتی ندارد سرمربی پاراتکواندو باشم یا در کادر تیم ملی تکواندو حضور داشته باشم.

پیام خانلرخانی در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی پاراتکواندو اظهار داشت: انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی پاراتکواندو، تصمیم مسئولان فدراسیون و نتیجه زحمات خودم در این سال‌ها بود که خوب کار کرده بودم. فدراسیون تصمیم گرفت از من در این سمت استفاده کند و برای من تفاوتی ندارد سرمربی پاراتکواندو باشم یا در کادر تیم ملی تکواندو حضور داشته باشم. من سعی می‌کنم با قدرت کار کنم تا جواب اعتماد فدراسیون را بدهم .

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در پاسخ به این سوال که با حضور در تیم ملی پاراتکواندو شانس حضور در تیم ملی تکواندو را از دست داده است، گفت: به نظر من تفاوتی ندارد و کار کردن با معلولین نیز برای من افتخار است. هرجا که فدراسیون صلاح بداند من با تمام توان کار می‌کنم تا جواب اعتماد فدراسیون را بدهم.

وی در خصوص اولین مسابقه پیش روی تیم ملی پاراتکواندو عنوان کرد: اولین مسابقه مهم، مسابقانی جهانی در اوایل مهرماه سال آینده است. با توجه به اینکه در پاراتکواندو کشورها می‌توانند در مسابقات قهرمانی قاره‌های دیگر به عنوان مهمان حضور داشته باشند، فدراسیون در حال رایزنی و هماهنگی با فدراسیون جانبازان است تا در اوایل سال آینده در یکی از مسابقات قهرمانی اروپا یا آفریقا برای جمع‌آوری امتیاز شرکت کند.

خانلرخانی در پاسخ به این سوال که با توجه به فشردگی برنامه‌های تیم ملی تکواندو در 6 ماه آینده و احتمال تشکیل دو تیم ملی، در صورت نیاز در کادرهای تیم ملی نیز همکاری خواهد داشت، گفت: آنچه که فدراسیون صلاح بداند برای من تفاوتی ندارد. اگر کمکی از من بربیاید با تمام توان در خدمت تکواندو ایران خواهم بود. امیدوارم بتوانم کمکی برای تیم‌های ملی یا پاراتکواندو باشم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین در خصوص بی‌اخلاقی‌های جامعه تکواندو در ماه‌های اخیر گفت: اگر تکواندو را دوست داشته باشیم باید انتقادات خود را سرمیز انجام بدهیم. ما نباید مشکلات خود را در سایت‌ها، روزنامه‌ها و کانال‌ها مطرح کنیم و این کار قشنگی نیست و منجر به نابودی تکواندو خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه چند وقت است که این رویه در حال انجام است و از نظر من این توهین‌ها کار جدیدی است که در گذشته وجود نداشت و اصلا قشنگ نیست. این مسائل باعث خواهد شد مربی که می‌خواهد در تیم ملی کار کند نیز فشار زیادی را تحمل کند که بدترین چیز برای یک سرمربی است. امیدوارم همه همدل شوند و کمک کند تا تکواندو ما که در المپیک تا حدودی ناموفق بود در مسابقات کشورهای اسلامی و جهانی دوباره اقتدار خود را نشان بدهد.

ارسال نظر: