از سوی وب سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک؛

مرتضی مهرزاد یکی از "ورزشکاران تماشایی" والیبال نشسته شد

کدخبر: 2082869

در پی اعلام وب سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، مرتضی مهرزاد، ملی‌پوش تیم والیبال نشسته، به عنوان یکی از ۲۳۰ ورزشکار تماشایی معرفی شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، وب‌سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک از روز دوشنبه، 9 ژانویه اقدام به معرفی ورزشکاران شاخصی از 22 رشته پارالمپیک تابستانی نموده است.

این اقدام با عنوان "ورزشکاران تماشایی" آغاز شده و در طی این مدت 230 ورزشکاری که از سال 2017 تا بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو، می‌توانند خبرساز باشند به عموم مردم معرفی می‌شوند.

برخی از این ورزشکاران، جوانانی هستند که تا بازی‌های پارالمپیک 2020 پیشرفت خواهند کرد و استعدادهای آن‌ها شکوفا می‌شود و تعدادی نیز از افرادی هستند که پیش از این مدال‌آور و افتخارآفرین بوده‌اند.

امروز، شنبه، 14 ژانویه نیز به دو رشته گلبال و والیبال نشسته اختصاص داشت و در رشته والیبال نشسته 8 ورزشکار از کشورهای بوسنی، مصر، برزیل (دو ورزشکار)، آمریکا، چین، هلند و ایران معرفی شدند که مرتضی مهرزاد، بلند قامت ترین بازیکن والیبال نشسته حاضر در پارالمپیک ریو 2016 نیز در زمره این هشت ورزشکار تماشایی معرفی شده است.

مرتضی مهرزاد توانست در اولین حضور پارالمپیکی خود عملکردی تماشایی را به نمایش بگذارد و مورد توجه قرار گیرد.

پیش از این نیز زهرا نعمتی در رشته ی تیر و کمان و بهزاد زاد علی‌اصغر در رشته فوتبال پنج نفره، در زمره این ورزشکاران تماشایی معرفی شده‌اند.

اعلام اسامی این ورزشکاران تا 19 ژانویه ادامه دارد.

ارسال نظر: