وزیر اطلاعات:

تلاش تروریست‌ها برای سوءاستفاده در زمان انتخابات/ سربازان گمنام تا الان فرصت بهره‌برداری تروریست‌ها را نداده‌اند

کدخبر: 2082865

وزیر اطلاعات درباره تامین امنیت انتخابات ۹۶ گفت: گروه‌های تروریستی تلاش می‌کنند در این مناسبت‌ها سوءاستفاده‌هایی داشته باشند که تا الان سربازان گمنام امام زمان اجازه چنین بهره‌برداری را به آنها نداده‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات ظهر امروز در حاشیه هفتمین همایش غزه نماد مقاومت که در مجموعه فرهنگی حوزه هنری برگزار شد در پاسخ به این سوال که تمهیدات پیش‌بینی شده در مقابله با ورود گروه‌های تروریستی به داخل کشور چگونه است و تاکنون چه توفیقاتی را به دست آورده‌اید؟ اظهار داشت: علی‌رغم اینکه در بسیاری از کشورها تروریست‌ها موفق به اقدامات تروریستی شده‌اند اما تا الان در جمهوری اسلامی ایران موفق به اقدام تروریستی نشده‌اند.

وی در ادامه افزود: مقابله با این گروه‌های تروریستی‌ به صورت‌های مختلف انجام شده. در مرزها و شرایط مختلف مورد هدف ما قرار گرفتند تا قبل از اینکه بتوانند اهداف تروریستی خودشان را محقق کنند پنجه فولادی سربازان گمنام امام زمان حنجره آنها را فشرده و مجال اقدام تروریستی به آنها نداده‌اند.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوالی مبنی بر اینکه با توجه به پیش رو بودن انتخابات 96 و قرار گرفتن در آستانه برگزاری آن وضعیت امنیت مربوط به انتخابات چگونه است؟ تاکید کرد: اینکه طبیعی است در هر مناسبتی از جمله ماه محرم و صفر، ماه رمضان، شب قدر، انتخابات و .. سعی می‌کنند از دل‌مشغولی مردم و مسئولین به مناسبت‌های این چنینی سوءاستفاده کنند و به اصطلاح خودشان نیز از این فرصت‌ها استفاده کنند که تا الان سربازان گمنام امام زمان فرصت چنین بهره‌برداری را به آنها نداده‌اند.

ارسال نظر: