وزیر راه در مراسم ورود هواپیمای ۳۲۱ ایرباس آنقدر خوشحال بود که لبخند از صورت وی پاک نمی شد!

حاشیه‌نویسی «نسیم‌آنلاین» از فرود تحقیرآمیز ایرباس در مهرآباد!

کدخبر: 2082780

زمانی که هواپیمای ایرباس ۳۲۱ وارد آشیانه انقلاب شد آخوندی برای بازدید از کابین داخل هواپیما و خوش آمدگویی به مدیرعامل ایرباس از پله ها بالا رفت. در مسیر بازگشت از هواپیما مهمانداری مشغول گل دادن به مقامات بود

گروه اقتصادی « نسیم آنلاین » - روز پنج‌شنبه اولین ایرباس خریداری‌شده از سوی ایران وارد فرودگاه مهرآباد شد. مسئولان وزارت راه و شهرسازی، برای استقبال از این هواپیما، مراسمی ترتیب داده بودند که در آن، ذوق‌زدگی مقامات دولتی از ورود این ایرباس، بدجور در ذوق می‌زد. عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، در مراسم ورود اولین هواپیمای ایرباس آنقدر خوشحال بود که لبخند از صورت وی پاک نمی شد. زمانی که هواپیمای ایرباس 321 وارد آشیانه انقلاب شد آخوندی برای بازدید از کابین داخل هواپیما و خوش آمدگویی به مدیرعامل ایرباس از پله ها بالا رفت . در مسیر بازگشت از هواپیما مهمانداری مشغول گل دادن به مقامات بود. آخوندی که همچنان لبخند بر چهره داشت با دست تکان دادن های طولانی مورد تشویق کارمندان ایران ایر قرار گرفت و حاضر نبود از پله‌ها پایین بیاید.

فرهاد پرورش مدیرعامل ایران ایر نیز در هنگام پیاده شدن کار آخوندی را تکمیل کرد و شروع به دست تکان دادن برای کارمندان خود کرد. در پایان مراسم نیز وزیر راه و شهرسازی آنقدر محکم مدیرعامل ایرباس را در آغوش گرفت که موجب شد یکی دو قدم جابه جا شوند. مجری برنامه نیز بارها از وزارت امور خارجه و پیگیری های وزارت راه و شهرسازی برای ورود ایرباس تشکر کرد و حدود 7 بار در این بخش از مدعوین خواست تا آنها را تشویق کنند. رفتار مقامات دولتی در این مراسم به حدی زننده بود که برخی در شبکه‌های اجتماعی آن را با رفتار غربزدگان، مقایسه کرده و نوشتند:‌ عزت نفس امام خمینی و ستارخان و امیرکبیر و شاه عباس پیشکش، حتی شاهنشاه شیفته غرب هم در معامله با تجارخارجی چنین رفتاری نمیکرد.

ارسال نظر: