اشتباه انتخاب اعضای مجمع از سوی فدراسیون کاراته صورت گرفته است

رهنما: شان وزیر ورزش اجازه مهندسی انتخابات کاراته را نمی‌دهد/ وزارت ورزش گذشته من را تهدید کرد

کدخبر: 2082747

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: شان وزارت و وزیر ورزش بالاتر از این است که بخواهند انتخابات یک فدراسیون به خصوص فدراسیون کاراته را مهندسی کنند.

مسعود رهنما در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص شایعاتی که مبنی بر مهندسی انتخابات فدراسیون کاراته از سوی وزارت ورزش و جوانان شنیده می‌شود، اظهار داشت: قبول دارم اشتباهاتی در معرفی اعضای مجمع صورت گرفته است و جامعه کاراته نیز به خوبی واکنش نشان داده است. اما شان وزارت و وزیر ورزش بالاتر از این است که بخواهند انتخابات یک فدراسیون به خصوص فدراسیون کاراته که انتظار می‌رود در المپیک آینده مدال کسب کند را مهندسی کنند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد اشتباهات معرفی اعضای مجمع فدراسیون کاراته از سوی فدراسیون صورت گرفته است. من این روزها خبرهای را خواندم که گروهی آگاهانه در دل اعضای مجمع و روسای هیات‌ها دلهره ایجاد می‌کنند که وزارت ورزش و جوانان در انتخابات پشت آنها است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان تصریح کرد: این دوستان دستشان رو شده است . من به عنوان یکی از مدیرانی میانی وزارت ورزش اعلام می‌کنم اگر قرار بود مهندسی صورت بگیرد قطعا با شخص خودم من به عنوان مدیر میانی تماس می‌گرفتند. در وزارت قبلی ورزش و جوانان در این خصوص با من تماس گرفته و تهدیدم کردم اما در وزارت ورزش و جوانان فعلی همچین موضوعی را تکذیب می‌کنم.

سرمربی سابق تیم ملی تاکید کرد: اعضای مجمع در روز انتخابات با خیال راحت در مجمع شرکت کنند و به هرکسی دوست دارند رای بدهند و متاثر از این شایعات نباشند. دست گروهی که این شایعات را پخش کرده است به خوبی رو شده است . من فکر می‌کنم برآیند نظر جامعه کاراته به سمتی پیش خواهد رفت که اتفاقی خوبی در کاراته ایران بیفتد.

ارسال نظر: