رقابت‌های کشتی جام تختی بصورت تیم به تیم برگزار می‌شود

کدخبر: 2082714

سی و هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام تختی روزهای ۳۰ دی و اول بهمن با حضور ۳۶ تیم خارجی و داخلی در مشهد مقدس پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ میلادی به صورت تیم به تیم برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، سی و هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام تختی روزهای 30 دی و اول بهمن با حضور 36 تیم خارجی و داخلی در مشهد مقدس پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 میلادی به صورت تیم به تیم برگزار می‌شود. با توجه به زمان محدود برای انجام هماهنگی و با پیگیری های صورت گرفته توسط سازمان مدیریت کشتی کشور، در مجموع سه رشته 36 تیم شامل 23 تیم خارجی و 13 تیم داخلی در سالن شهید بهشتی مشهد با هم مسابقه می دهند.

در کشتی آزاد کشورهای ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، اوکراین، قرقیزستان، ازبکستان، مغولستان، گرجستان و منتخب آمریکای لاتین در کنار پنج تیم داخلی(تیم های منتخب الف، ب، توسعه، جوانان و تیم خراسان رضوی) در چهار گروه به مصاف هم می روند.

در کشتی فرنگی نیز کشورهای گرجستان، ترکیه، ارمنستان، بلغارستان، اوکراین و ازبکستان در کنار پنج تیم داخلی( تیم های منتخب الف، ب، توسعه، جوانان و تیم خراسان رضوی) در سه گروه با هم مسابقه می دهند.

همچنین در کشتی پهلوانی کشورهای گرجستان، قرقیزستان، روسیه، ارمنستان، بلاروس، صربستان، مجارستان و ترکیه در کنار سه تیم داخلی( تیم های منتخب الف، ب و تیم خراسان رضوی) در سه گروه با هم به صورت تیم به تیم مبارزه می کنند.

این مسابقات با همکاری استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد به مناسبت انتخاب مشهد بعنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 میلادی در این شهر برگزار می شود.

ارسال نظر: