در پیامی

ولایتی درگذشت علی شریعتمداری را تسلیت گفت

کدخبر: 2082581

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را تسلیت گفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی‌اکبر ولایتی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی درگذشت مرحوم علی شریعتمداری را تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت ولایتی به‌شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم دکتر علی شریعتمداری چهره واقعی و ماندگار علمی کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، بی‌تردید برای همه ملت عزیز ایران و به‌ویژه اصحاب علم و دانش و اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان تأثر برانگیز و برای همکاران علمی ایشان موجب تأثر و تألم گردید.

دکتر علی شریعتمداری شخصیتی متواضع، باتقوا و به‌واقع علمی با داشته‌های فراوان در این زمینه بود که اثرات بی‌نظیر و ارزشمند ایشان روشنی‌بخش راه علم‌آموزی و تعلیم و تربیت در کشور خواهد بود و توانست شاگردان فراوانی را در این جهت تربیت و به جامعه اسلامی تقدیم نماید و کارنامه درخشان ایشان در اذهان ملت بزرگ ایران به یادگار خواهد ماند.

ایشان به‌دور از عافیت‌طلبی تمام همت خود را برای رشد و ارتقای علمی کشور، به‌خصوص در زمینه علوم انسانی که بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز بوده است به کار بسته بود و شاهد حضور تأثیرگذار، منظم و دلسوزانه این چهره ماندگار علمی کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده‌ایم که خدمات فراوانی را نیز به سنگر تعلیم و تربیت ایران اسلامی که دغدغه جدی ایشان نیز بود ارائه کرد.

این‌جانب درگذشت دکتر علی شریعتمداری را به جامعه دانشگاهی و علمی کشور، خانواده و بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند، رحمت و غفران الهی مسئلت می‌نمایم.

علی‌اکبر ولایتی

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی

ارسال نظر: