سردار اسدی در یادواره شهدای عرفه:

جبهه دفاع از اسلام به آن سوی مدیترانه رسیده است

کدخبر: 2082480

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: به برکت مجاهدت های رزمندگان اسلام، امروز جبهه دفاع از اسلام به آن سوی مدیترانه رسیده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار مجمدجعفر اسدی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) و فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه طی سخنانی در یادواره شهدای عرفه و سالگرد شهادت سردار شهید احمد کاظمی و جمعی از فرماندهان نیروی زمینی سپاه که در تهران برگزار شد، با اشاره به حوادث منطقه و نقش ایران در دفاع از اسلام اظهار داشت: در سالهای دفاع مقدس، نیروهای ما خصوصا در جنوب و در خوزستان، فاصله‌ای 10 دقیقه‌ای با خط مقدم داشتند اما امروز خط مقدم جبهه دفاع از اسلام به آن سوی مدیترانه رسیده است.

اسدی با اشاره به نقش فرماندهان شهید بخصوص احمد کاظمی در ارتقا توان نظامی گفت: خانواده این شهدا ولی نعمت های ما هستند و ما وظیفه داریم از آنها که عزیزانشان را برای عزت و افتخار این کشور فدا کردند، تجلیل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و او را ستون و یار انقلاب و فردی عاشق مقام معظم رهبری معرفی کرد و افزود: با رحلت ایشان و حضور مردم در مراسم تشییع وی، وحدت بزرگی در میان مردم ایجاد شد که این وحدت می تواند در انتخابات آینده، دشمن را که برای آن برنامه‌‌ریزی کرده بود، خلع سلاح کند.

ارسال نظر: