سرلشکر ایزدی:

آیت‌الله هاشمی سعی می‌کرد با حکمت در مسیر اهداف مقدس انقلاب اسلامی کار را پیش ببرد

کدخبر: 2082364

معاون اشراف و امور راهبردی فرماندهی معظم کل قوا گفت: آیت‌الله هاشمی سعی می‌کرد با حکمت در مسیر اهداف مقدس انقلاب اسلامی کار را پیش ببرد و در خدمت مقام معظم رهبری و یار و یاور کارساز و اثربخش ایشان باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ سردار سرلشکر مصطفی ایزدی معاون اشراف و امور راهبردی فرماندهی معظم کل قوا در حاشیه مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفتگو با فارس ، اظهار داشت: امام فرمودند هاشمی زنده است تا تاریخ زنده است. این سرباز پاکباز انقلاب اسلامی هم قبل از انقلاب و هم در شرایط ویژه‌ای که انقلاب در حال فرو ریختن کاخ ستمشاهی بود نقش بسیار ارزشمندی داشت.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از آن نیز در شرایط بسیار حساس دفاع مقدس و در مجموع فرازهای مهم انقلاب اسلامی هم در خدمت امام (ره) بود و هم یار و یاور علاقه‌مند و دوستدار رهبری بود.

ایزدی تأکید کرد: آیت‌الله هاشمی سعی می‌کرد با حکمت در مسیر اهداف مقدس انقلاب اسلامی کار را پیش ببرد و در خدمت مقام معظم رهبری و یار و یاور کارساز و اثربخش ایشان باشد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: خداوند به این انسان خدوم رهبر وافره خود را مستدام بدارد و سرای باقی برایش سرای خوب و راحتی در محضر شهدا باشد.

ارسال نظر: