حمله با کامیون در قدس اشغالی

هلاکت ۶ نظامی صهیونیست در عملیات اسشتهادی

کدخبر: 2082011

در عملیات قدس که با استفاده از خودرو صورت گرفت، شش نظامی کشته و دهها نظامی دیگر نیز زخمی شدند. حال برخی از زخمی ها وخیم اعلام شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین » رسانه های رژیم صهیونیستی از کشته شدن چهار نظامی این رژیم در عملیات حمله با کامیون در قدس خبر دادند.

17:04 به گزارش تلویزیون المیادین ،رسانه های اسرائیلی اعلام کردند همه کشته شدگان عملیات امروز با کامیون در قدس از نظامیان ارتش اسرائیل بودند.

16:19 شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد در عملیات قدس که با استفاده از خودرو صورت گرفت، شش نظامی صهیونیست کشته و دهها زخمی نفر شدند. حال برخی از زخمی ها وخیم اعلام شده است.

16:18 شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد نیروهای رژیم صهیونیستی به منزل شهید فادی القنبر در جبل المکبر در جنوب قدس اشغالی یورش بردند. فادی القنبر در عملیاتی با استفاده از خودرو به گروهی از نظامیان صهیونیست حمله کرد که در جریان این عمیلیات به شهادت رسید.

16:14 بازرس کل پلیس رژیم صهیونیستی تاکید کرد عامل عملیات قدس از ساکنان شرق قدس اشغالی است.

16:14 داود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت عملیات قدس را تبریک می گوییم. این عملیات واکنشی طبیعی به جنایتهای اشغالگران است.

16:14 به گزارش المیادین، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم جلسه کابینه امنیتی را که قرار بود بعد از ظهر امروز برگزار شود لغو کرد.

خبرنگار العالم عنوان کرد در دو حمله با خودرو، تعدادی از نیروهای نظامی اشغالگر پس از پیاده شدن از اتوبوسی در جبل المکبر در قدس اشغالی هدف قرار گرفتند.

پیش از این رسانه های صهیونیستی اعلام کردند یک کامیون به چند خودرو در قدس برخورد کرد که در اثر آن 15 صهیونیست از جمله چند نظامی زخمی شدند که حال دو نفر از آن ها وخیم گزارش شده است.

این رسانه ها از وجود گزارش هایی از حمله دیگری با خودرو به صهیونیست ها در منطقه هار حوما در شرق قدس خبر دادند.

خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظر: