رضایی: بخاطر بالا رفتن سنم شاید به سنگین‌وزن بروم/ امیدوارم سنگین‌وزن‌های کشتی فرنگی من را بازنشسته کنند

کدخبر: 2081918

دارنده مدال‌های طلا و برنز کشتی فرنگی المپیک گفت: امیدوارم سنگین وزن‌های کشتی فرنگی نتیجه بگیرند و من را بازنشسته کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، قاسم رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره قرار گرفتن نامش به عنوان بهترین فرنگی‌کار ایران در سال 2016 جهان گفت: امیدوارم امسال بچه‌ها در مسابقات جهانی عناوین و مدال‌های خوبی با هدایت اشکانی کسب کنند و سال آینده شاهد نام تعداد بیشتری از فرنگی‌کاران کشورمان باشیم.

وی ادامه داد: با تمام مشکلاتی که در 4 سال گذشته وجود داشت کشتی فرنگی نتوانست انتظارات را در المپیک برآورده کند. من هم با تلاش‌هایی که خودم در این 4 سال داشتم نتیجه گرفتم. هرچند حمایت‌های خوبی نشدم و اگر این حمایت‌ها بهتر صورت می‌گرفت نتیجه بهتری حاصل می‌شد، اما کسب مدال برنز هم برای من نتیجه بدی نبود.

دارنده مدال‌های طلا و برنز المپیک تصریح کرد: هرکجا باشم تلاش می‌کنم برای کشورم مفید باشم و بهترین کارآیی را داشته باشم.

رضایی درباره تصمیمش برای خداحافظی یا ادامه کشتی گفت: فعلاً قصد دارم امسال را استراحت کنم، اما اگر نیاز باشد به روی تشک باز خواهم گشت. 8 - 9 سال در 98 کیلوگرم کشتی گرفتم و با توجه به سختی‌های وزن کم کردن و اینکه وزنم بالا رفته است تصمیم دارم در صورت نیاز در سنگین وزن به میدان بروم.

وی ادامه داد: تغییر وزن با توجه به بالا رفتن سن برای من لازم است چون توان سابق را نخواهم داشت. امیدوارم بچه‌ها امسال بتوانند در مسابقات جهانی نتیجه لازم را بگیرند و من را بازنشسته کنند، در غیر اینصورت اگر مربیان صلاح دانستند حاضرم در سنگین وزن به تیم ملی کمک کنم.

ارسال نظر: