کارشناس سازمان هواشناسی:

آغاز بارش‌های پراکنده از چهارشنبه/ سرمای روسیه به شمال کشور نمی‌رسد

کدخبر: 2081888

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: در روز چهارشنبه در برخی استان‌ها از جمله چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، اصفهان، قم و ایلام شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود. برای سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان نیز در هفته آینده بارش پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، کوروش محمدی اظهار داشت: براساس نقشه‌های پیش‌بینی روند افزایش دما تا روز سه شنبه در کشور ادامه داشته و بیشتر استانهای کشور چند درجه گرمای هوا را تجربه می‌کنند. البته این وضعیت از روز چهارشنبه با آغاز بارش‌های پراکنده معکوس شده و تا شنبه شاهد هوای سرد خواهیم، بود.

به گفته وی، در روز چهارشنبه در برخی استانها از جمله چهارمحال، کهکیلویه و بویر احمد، اصفهان، قم و ایلام شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود. برای سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان نیز در هفته آینده بارش پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دیروز تبریز هوای مثبت تجربه نکرد، افزود: این شهر در گرمترین ساعت به منفی دو درجه بالای صفر و در سردترین زمان به 13 درجه زیر صفر رسید.

محمدی در مورد سرمای روسیه و تاثیر آن روی استانهای شمالی، گفت: این سرما به ایران نمی‌رسد و هیچ تاثیری روی سه استان شمالی ندارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه آلودگی هوا در کلانشهرها تا عصر دوشنبه ادامه دارد، تاکید کرد: آلودگی هوا با شکست وضعیت جوی و وزش باد از اواخر روز دوشنبه کاهش چشمگیری می‌یابد.

ارسال نظر: