از گیشه فروش چه خبر؟

سلامی به قیمت ۱۰ میلیارد تومان به بمبئی/ "لاک قرمز"ی به ارزش ۹۸۵ میلیون تومان

کدخبر: 2081675

"سلام بمبئی" ساخته قربان محمدپور که یک ماه از زمان اکران آن می‌گذرد، توانست طی هفته گذشته به فروش یک میلیارد و ۱۱۹ میلیون تومان و در کل به فروش ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برسد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، «سلام بمبئی» ساخته قربان محمدپور که یک ماه از زمان اکران آن می گذرد، توانست طی هفته گذشته به فروش یک میلیارد و 119 میلیون تومان و در کل به فروش 10 میلیارد و 300 میلیون تومان برسد؛ همچنین فیلم «مشکل گیتی» ساخته بهرام کاظمی که بیش از یک ماه است که روی پرده سینماها رفته، طی هفته گذشته به فروش 81 میلیون و 234 هزار تومان و در مجموع به فروش 760 میلیون تومان رسیده است.

سلامی به قیمت 10 میلیارد تومان به بمبئی!

«سلام بمبئی» ساخته قربان محمدپور که یک ماه از زمان اکران آن می گذرد، توانست طی هفته گذشته به فروش یک میلیارد و 119 میلیون تومان و در کل به فروش 10 میلیارد و 300 میلیون تومان برسد.

محمدرضا گلزار، بنیامین بهاری از جمله بازیگران ایرانی و دیا میرزا بازیگر زن هندی این فیلم به شمار می رود.

«سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت میکند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند .

یتیم‌خانه‌ای به ارزش تقریبی 2 میلیارد تومانی در تهران!

«یتیم خانه ایران» ساخته ابوالقاسم طالبی هم که دیگر اکران آن در تهران به پایان رسیده، طی یک هفته گذشته 98 میلیون و 994 هزار تومان و در کل به فروش یک میلیارد و 820 میلیون تومان رسیده است.

علیرام نورایی، فرخ نعمتی، جعفر دهقان، داریوش اسدزاده، بهار محمدپور، علی شادمان، محسن حسینی، اصغر حیدری، ایمان صفا، شهرام تیموریان، مهری آل آقا، والا شهیدی، ملیکا شعبان، مصطفی بهشتی، مجید معافی، حمید تاج دولتی، برایان طرفه، برت جان کورن و درشن آناند در فیلم تازه ابوالقاسم طالبی نقش آفرینی می کنند .

داستان «یتیم خانه ایران» در سال ۱۲۹۵ تا ۱۳۰۰ می گذرد که احمدشاه قاجار مملکت را رها کرد و نیمی از مردم کشور بر اثر قحطی جان باختند.قحطی و خشکسالی عظیم ایران در سال‌های ۱۲۹۵ تا ۱۳۰۰ و در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد. این قحطی که همراه با فقر و پیچارگی و در نهایت کاهش جمعیت در ایران همراه بود، در تعیین سرنوشت جامعه ایران به ویژه ظهور دیکتاتوری پهلوی نقش بسزایی دارد

کادویی به قیمت یک میلیارد و 750 میلیون تومان برای «متولد 65»

«متولد 65» به کارگردانی مجید توکلی توانست بعد از گذشت بیش از 2 ماه از اکران به فروش 6 میلیون و در مجموع به فروش یک میلیارد و 750 میلیون تومان برسد.

پدرام شریفی، هنگامه حمیدزاده، احسان امانی، آنا نعمتی، لادن نازی، کامران ملکی، مجید رضایی، علیرضا استادی از جمله بازیگران این فیلم به شمار می روند.

«متولد 65» داستان دختر و پسر جوانی را روایت می‌کند که با رویای پولدار شدن، خود را در شخصیت‌های مختلف اجتماعی جا می‌زنند و از این طریق می‌خواهند به خواسته‌های خود برسند! آنها به‌ طور اتفاقی به عنوان خریدار به ساختمانی مراجعه می‌کنند، ولی در ادامه با حقایقی رو به رو می‌شوند ...

«مشکل گیتی» با 760 میلیون تومان حل می‌شود؟

«مشکل گیتی» ساخته بهرام کاظمی که بیش از یک ماه است که روی پرده سینماها رفته، طی هفته گذشته به فروش 81 میلیون و 234 هزار تومان و در مجموع به فروش 760 میلیون تومان رسیده است.

حمید فرخ‌ نژاد، یکتا ناصر، امیرحسین رستمی، بهنوش بختیاری، رویا نونهالی، امید روحانی، رامین ناصر نصیر، پانته آ مهدی نیا، فریبا نادری، حسن اسدی، علی عبادت طلب از جمله بازیگران این فیلم به شمار می روند.

«مشکل گیتی» فیلم داستان زوجی به نام ایرج و گیتی است که در آستانه فرو پاشی زندگی مشترکشان هستند، توهمی که بر اثر زندگی اینترنتی گیتی، سایه بر زندگی واقعی این دو انداخته است.

«لاک قرمز» به ارزش 985 میلیون تومان!

«لاک قرمز» سید جمال سید حاتمی هم که 38 روز از اکران آن می گذرد، طی هفته گذشته به فروش 184 میلیون و 875 هزار تومان و در کل به فروش 985 میلیون تومان رسیده است.

پردیس احمدیه ، پانته آ پناهی ها ، بهنام تشکر ، مسعود کرامتی ، رسول نقوی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان «لاک قرمز» آمده است: دخترک تازه به انگشتانش لاک زده بود که روزگار صورتش را نقاشی کرد .

فروش 270 میلیون تومانی «گیتا» در سینماهای کشور

«گیتا» ساخته مسعود مددی هم که تنها نزدیک به 3 هفته از اکران آن می گذرد، طی یک هفته گذشته به فروش 86 میلیون و 364 هزار تومان و در مجموع به فروش 270 میلیون تومانی رسیده است.

مریلا زارعی ، حمیدرضا آذرنگ ، سارا بهرامی ، بهناز جعفری ، نادر فلاح ، یلدا قشقایی ، رامین افشاری ، کتایون سالکی ، محمد حسین محمدیان ، گل ناز عباسی از جمله بازیگران این فیلم به شمار می روند.

«گیتا» داستان مادری است که به فرزندش (متین) دلبستگی زیادی دارد. پس از حادثه‌ای که برای متین پیش می‌آید، گیتا تلاش می‌کند تا با این موضوع کنار بیاید، اما با گذر زمان متوجه واقعیت‌های جدیدی می‌شود ...

«هفت ماهگی» 110 میلیون تومانی شد

«هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی که تنها 2 روز از اکران آن می گذرد، توانست به فروش 110 میلیون تومانی در سینماهای کشور برسد.

حامد بهداد ، باران کوثری ، پگاه آهنگرانی ، هانیه توسلی ، احمد مهران فر ، فرشته صدرعرفایی ، بهناز جعفری ، محمدرضا علیمردانی ، رضا بهبودی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «هفت ماهگی» آمده است: گاهی پیش از آنکه بدانی، خیلی زود دیر می شود .

4 اصفهانی به خاطر 230 میلیون تومان به بغداد رفتند!

«چهار اصفهانی در بغداد» ساخته محمدرضا ممتاز بعد از گذشت بیش از یک هفته از اکرانش توانست طی هفته گذشته به فروش 131 میلیون تومان و در مجموع به فروش 230 میلیون تومان برسد.

اکبر عبدی، نسرین مقانلو، جعفر دهقان، قاسم زارع، ارژنگ امیرفضلی، افشین شاه‌صناعی، کاظم افرنگ‌نیا، کیمیا بابائیان، پوراندخت مهیمن، سیروس کهوری‌نژاد، محمود مقامی، فرید فرده‌ای، گوهرشاد مهابادی و احسان فدایی بازیگران اصلی این فیلم هستند .

«چهار اصفهانی در بغداد» داستان زندگی خانواده‌ای را روایت می‌کند که در سال ۶۵ و دوران جنگ قرار دارند و تصمیم می گیرند از کشور فرار کنند … .

«وارونگی» بهزادی 320 میلیون تومانی شد

«وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی هم که تنها 17 روز است اکران شده، توانست طی هفته گذشته به فروش 133 میلیون تومان و در مجموع به فروش 320 میلیون تومان برسد.

سحر دولتشاهی ، علی مصفا ، علیرضا آقاخانی ، ستاره حسینی ، ستاره پسیانی ، رویا جاویدنیا ، شیرین یزدان بخش ، پیام یزدانی ، عباد کریمی ، مجتبی نم نبات از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان «وارونگی» آمده است: سهیل پس از چندین سال، نشانی نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است. رابطه ی آنها که در گذشته ناکام مانده، حالا درآستانه شکل گیری دوباره است.

ارسال نظر: