در دیدار با بروجردی

نخست وزیر سوریه از حمایت‌های ایران قدردانی کرد

کدخبر: 2081639

نخست وزیر سوریه ضمن قدردانی از حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت سوریه تأکید کرد روابط دو کشور به الگویی در روابط بین الملل مبدل شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران بعدظهر پنجشنبه در دمشق به دیدار «عماد خمیس» نخست وزیر سوریه رفت.

دو طرف در این دیدار تحولات جاری سیاسی و نظامی منطقه را بررسی و بر اهمیت تحکیم روابط اقتصادی دو کشور تأکید کردند تا در زمینه های کشاورزی، صنعتی و تجاری به شاخصهای بالایی برسند.

به گزارش «سانا»، خمیس تصریح کرد که روابط ایران و سوریه به الگویی در روابط بین الملل بدل شده است.

نخست وزیر سوریه همچنین از نقش سازنده ایران در تقویت ایستادگی ملت سوریه در سالهای جنگ تروریستی و تحریمهای اقتصادی ظالمانه قدردانی کرد.

وی همچنین بر اهمیت افزایش همکاری میان ایران و سوریه در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، خدماتی، توسعه و سرمایه گذاری تأکید کرد.

بروجردی نیز ابراز اطمینان کردند سوریه در برابر تروریسم به پیروزی خواهند رسید و تأکید کرد که ایران به حمایت از ملت سوریه ادامه خواهد داد.

وی همچنین تصریح کرد که ارتش و ملت سوریه در حالی توانست به پیروزی برسند که منطقه مرحله حساسی را پشست سر میگذاشت که نیازمند دقت، فعالیت و هماهنگی بود.

بروجردی با تأکید بر موضع حمایتی ایران از تمامیت ارضی سوریه تصریح کرد که در نبرد با تروریسم، میدان نبرد حرف آخر را میزند.

ارسال نظر: