دادستان کل کشور در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد:

مراجع از رئیس‌جمهور ساماندهی فضاهای مجازی را مطالبه کنند/ طرح انگلیسی برای تضعیف اقتدار قوه قضائیه

کدخبر: 2081354

حجت‌الاسلام منتظری با اشاره به طرح انگلیسی برای خدشه دار کردن اقتدار قوه قضائیه گفت: در انگلیس استراتژی طراحی کرده‌اند که در سال آینده قوه قضاییه را هدف قرار دهند و به دنبال این هستند که قوه قضاییه را تضعیف کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری امشب در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه برخی از آسیب‌ها جامعه را تهدید کرده و دستگاه قضایی نیز مسؤولیت سنگینی دارد، اظهار کرد: یکی از آسیب‌های موجود مواد مخدر است و طبق آمار در 9 ماه امسال کشفیات مواد مخدر از کل سال گذشته بیشتر بوده است و فقط در قم 9 تن مواد مخدر کشف شده است.

دادستان کل کشور گفت: این آمار از یک سو نشان می‌دهد که تلاش مسؤولان برای کشف مواد مخدر بیشتر شده است و از سوی دیگر نشان دهنده افزایش ورود مواد افیونی به کشور است.

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی اعتقادات جامعه را هدف قرار داده است، تصریح کرد: مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه تعیین کننده خط فکری جامعه هستند و باید نسبت به این مسائل توجه بیشتری داشته باشند.

منتظری با اشاره به اینکه رهبری چند سال پیش در خصوص شبیخون فرهنگی هشدار دادند، اضافه کرد: دشمن اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده است و با به وجود آوردن یک سری محافل و مجالس با عرفان کاذب و دیگر عناوین اعتقادات را هدف قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی در دسترس همگان قرار گرفته است و شبکه‌ها و کانال‌ها آسیب‌های خود را به دنبال داشته است، گفت: در کارگروهی رأی به محدود کردن یک بازی دادیم و کار به جایی رسید که مسولان دولتی به ما اعتراض کردند که چرا این بازی محدود شده است. آقایان اعتراض داشتند و به دنبال این هستند که این شبکه باز شود.

دادستان کل کشور با بیان اینکه اهتمام لازم برای مقابله با تهاجم فرهنگی در فضاهای مجازی کم است، بیان کرد: از علما و مراجع تقلید می خواهیم در ملاقات‌ها با رئیس جمهور، وزیر ارتباطات، وزیر ارشاد و دیگر دست اندرکاران مطالبه جدی داشته باشند که فضاهای مجازی سامان داده شود.

وی با اشاره به اینکه از فضاهای مجازی استفاده مفید هم می‌توان داشت افزود: باید تاکید رهبری مبنی بر ایجاد شبکه ملی عملی شود که متاسفانه این کار صورت نمی‌گیرد.

منتظری با بیان اینکه برخی از حرکت‌ها به دنبال زیرسوال بردن شخصیت امام خمینی، اساس انقلاب و نظام است، خاطرنشان کرد: متاسفانه یک فایل صوتی از بیت قائم مقام معزول در شبکه‌ها منتشر شد و همین مسئله موجب شود که غربی‌ها مصاحبه مفصل تلویزیونی با پسر وی داشته باشند و مجری نیز که یک فرد بهایی است آنچه که می‌خواهد سؤال می‌کند و این فرد نیز هرچه مجری خواست جواب می‌دهد.

وی یادآور شد: دشمنان شخص امام، نظام جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و اساس ولایت فقیه را هدف قرار داده‌اند و انتظار است که بزرگان و مراجع تقلید که فرمایشات و نظرات ایشان تاثیر زیادی دارد در این مسائل ورود کنند.

دادستان کل کشور با اشاره به طرح انگلیسی برای خدشه دار کردن اقتدار قوه قضائیه گفت: در انگلیس استراتژی طراحی کرده‌اند که در سال آینده قوه قضاییه را هدف قرار دهند و به دنبال این هستند که قوه قضاییه را تضعیف کنند.

ارسال نظر: