توقف اقدامات سازمان خصوصی سازی در مورد نقل و انتقال سهام مخابرات صادر شد!

توسعه اعتماد مبین کماکان مالک سهام مخابرات ایران ماند

کدخبر: 2081088

در اطلاعیه توسعه اعتماد مبین اضافه شده که دادخواست این شرکت مورد رسیدگی قرار گرفته و هیات ضمن داوری موافقت با تقاضایی صدور دستور موقت، قرار توقف اقدامات سازمان خصوصی سازی در مورد نقل وانتقال سهام مخابرات را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین » کانال "نود اقصادی" نوشت: شرکت توسعه اعتماد مبین، اعلام کرد که به دنبال رای هیات داوری، این شرکت، کماکان مالک سهام و حقوق کنترلی و مدیریتی شرکت مخابرات ایران بوده و هیچگونه تغییری در ساختارمدیریتی این شرکت رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار «نوداقتصادی» در اطلاعیه شرکت توسعه اعتماد مبین خطاب به مدیر عامل مخابرات ایران آمده: شرکت توسعه اعتماد مبین برای صیانت از حقوق سهامداران مخابرات دادخواستی با موضوع رسیدگی و صدور حکم پیرامون بی اعتباری فسخ اعلامی توسط سازمان خصوصی سازی به هیات داوری ارایه وبه دلیل حساسیت موضوع از این هیات درخواست کرده که تا نسبت به صدوردستور موقت مبنی بر منع سازمان خصوصی سازی از انجام اقدامات مترتب بر فسخ ادعایی و نقل و انتقال سهام موضوع قرارداد، اقدام کند.

در ادامه این اطلاعیه اضافه شده که این دادخواست مورد رسیدگی قرار گرفته و هیات ضمن موافقت با تقاضایی صدور دستور موقت، قرار توقف اقدامات سازمان خصوصی سازی در مورد نقل وانتقال سهام مخابرات را صادر کرد. شرکت توسعه اعتماد مبین تاکید کرده که کماکان مالک سهام سهام مخابرات ایران خواهد ماند.

ارسال نظر: