حجت‌الاسلام فلاح‌فر در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

جشنواره عمار به نیروهای انقلابی فعال در حوزه مستند بها می‌دهد

کدخبر: 2081035

کارگردان مستند "نبرد پالمیرا" گفت: جشنواره فیلم عمار به نیروهای انقلابی که در حوزه ساخت آثار مستند فعال هستند، بها می‌دهد، در حالی که این مسئله کمتر در سایر جشنواره‌ها اتفاق می‌افتد.

حجت الاسلام ساسان فلاح فر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره هفتمین دوره جشنواره فیلم عمار گفت: خوشبختانه این دوره از جشنواره نسبت به سال های گذشته رشد واقعا خوبی داشته است و اسیر بازی های رایج نشده و توانسته همچنان مردمی بودن خود را حفظ کند.

وی ادامه داد: اگر جشنواره عمار بتواند در همین مسیری که قرار گرفته، به پیش رود و همچنین جنبه مردمی بودن خود را حفظ کند، قطعا می تواند به اهداف تعیین شده خود برسد.

کارگردان مستند «نبرد پالمیرا» اظهار داشت: جشنواره عمار، در حقیقت جشنواره آثار مستند است و از آنجایی که مستند در کشور مهجور بوده، در جشنواره بیشتر به این آثار پرداخته می شود و این مهم نیز یکی از ویژگی های عمار به شمار می رود.

حجت الاسلام فلاح فر تصریح کرد: در حقیقت در جشنواره فیلم عمار به نیروهای انقلابی که در حوزه ساخت آثار مستند فعال هستند، بها داده می شود، در حالی که این مسئله کمتر در سایر جشنواره ها اتفاق می افتد.

وی خاطر نشان کرد: عمار، جشنواره انقلابی است و تا الان نیز در این حرکت کرده است و قطعا در آینده می تواند به یکی از جشنواره های تراز انقلاب تبدیل شود.

ارسال نظر: