عضو کمیسیون آموزش:

عزل و نصب‌های دانش آشتیانی سیاسی است/ پیگیر سوال و استیضاح وزیر آموزش و پرورش هستیم

کدخبر: 2080606

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه عزل و نصب‌هایی که دانش آشتیانی انجام می‌دهد سیاسی است، گفت: پیگیر سوال از وزیر آموزش و پرورش و همچنین استیضاح وی هستیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در خصوص موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: برخی همکاران استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا کرده‌اند.

وی افزود: جا به جایی هایی که وزیر آموزش و پرورش انجام می‌دهد، سیاسی است و بیشتر نیروهایی که وارد آموزش و پرورش می‌شود از خارج این وزارتخانه هستند.

عباسی ادامه داد: به عنوان نمونه اکنون یک فردی را از دانشگاه شهید بهشتی آورده‌اند که همکار خودشان بوده است، در صندوق ذخیره فرهنگیان و همچنین معاونت عمرانی و خیلی جاهای دیگر این تغییرات انجام شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه این عزل و نصب‌ها از دید همکارانم در مجلس سیاسی هستند، گفت: اکنون پیگیر سوال از وزیر آموزش و پرورش و همچنین استیضاح وی هستیم تا وزیر از ادامه این کار خودداری کند و همچنین در خصوص این اقدامات و عزل و نصب‌ها پاسخگو باشند.

ارسال نظر: