روایتی از یک اقتصادنخوانده که به عنوان کارشناس اقتصادی به تلویزیون دعوت می‌شود!

توهین معاون اتاق بازرگانی به توان تولیدی کشور: قوطی، در قوطی و لیبل آب معدنی را هم نمی‌توانیم تولید کنیم!

کدخبر: 2080336

رسانه ملی در حالی از الله داد به عنوان اقتصاددان در برنامه‌های خود استفاده می‌کند که وی رشته تحصیلیش مدیریت بوده و اصلا اقتصاد نخوانده است.

گروه اقتصادی «نسیم آنلاین»: شامگاه ششم دی ماه در برنامه گفت‌وگوی ویژه شبکه‌2 اطلاعات خلاف واقعی توسط نماینده اتاق بازرگانی ایران در برنامه مطرح شد که اعتراض بسیاری از فعالان زحمتکش صنایع پایین‌دستی پتروشیمی را به همراه داشت. مرتضی الله‌داد در برنامه‌ای که با موضوع بررسی بازار ارز تشکیل شده بود مدعی شد قوطی، در قوطی و لیبل آب معدنی هم وارداتی است، این در حالی است که دهها فعال اقتصادی در کشور وجود دارند که تولید‌کننده همین مواد میان‌دستی پتروشیمی هستند و این اظهارات توهین به توانایی فعالان اقتصادی ایران‌زمین است. الله‌داد که عضو اتاق بازرگانی ایران است برای دفاع از رشد بهای ارز که واردات را گران و صادرات غیرنفتی را تقویت می‌کند، مدعی شد دولت و بانک مرکزی باید بهای ارز را آزاد کنند زیرا این امر به سود صادرات غیرنفتی کشور است و این بخش به واسطه رشد بهای ارز تقویت می‌شود.

گفتنی است رسانه ملی در حالی از الله داد به عنوان اقتصاددان در برنامه‌های خود استفاده می‌کند که وی رشته تحصیلیش مدیریت بوده و اصلا اقتصاددان نخوانده است

ارسال نظر: